Onko kenelläkään muulla tällaista?

Vierailija

Täällä kun puhutaan usein siitä kun mies käy ravintolassa. Meillä tilanne on niin ettei miehellä kiinnosta yhtään käydä ravintolassa ja käy ainoastaan minun kanssani jos käy mutta minä taas tykkään käydä ja käynkin eikä mieheni ole koskaan kieltänyt. Onko muissa perheissä sellaista, että äiti käy mutta isä ei juurikaan?

Kommentit (8)

Vierailija

joskus harvoin yhdessä käydään mut kavereidensa kanssa ei lähde. minä sitten käyn joskus kaks kertaa vuodes ilman miestä ystävieni kanssa.

Vierailija

Meillä mies ei käy baarissa, välttää viimeiseen asti. Pikkujouluihin silitän paidan valmiiksi ja " potkaisen" miehen kuistille. Kotiin ei ole lupaa tulla ennen kahtatoista. Aikuisten oikeesti!!!!

Minä viihdyn omien kavereiden kanssa viihteellä ja miestä ei näytä haittaavan. Sukulaisilla on sitten tässä ihmettelemistä. Luulevat että mies on tossun alla kun ei baariin lähde. Minkäs teet :)

Vierailija

ehkä kerran kuussa, riippuen vähän tilanteesta. Joskus useamminkin, jos sattuu jotain tupareita, synttäreitä ym. Pyrin kuitenkin pitämään rajaa menojen kanssa, en kahta kertaa enempää kuukaudessa. Lähinnä mieli tekee tanssimaan ja muihin kuvioihin kuin kotitöihin. Ei niinkään viinan ottoon, vaikka en minä lasiin sylje :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat