kihlajaisista

Vierailija

--------------------------------------------------------------------------------

Onko kukaan juhlinut myös kihlajaisiaan? Me aiomme juhlia viikon päästä, noin parinkymmenen vieraan voimin. Olen myös järjestänyt yllätysohjelmaa. Olisi mukavaa lukea muiden juhlista! Harvat tuntuvat nykyään panostavan kihlajaisiin..

Kommentit (9)

Vierailija

Ehkäpä joillekin ne ovat eräänlainen suvun yhteensaattamisjuttu.. lahjat eivät ole tärkeitä vaan tunnelma. Ja mulle tärkeää myös muista syistä.. aina on aihetta juhlia! :)

Vierailija

Sen vuoksi pidettiin, kun isovanhemmat halusivat. Paikalla olivat siis isovanhempamme, vanhempamme, ja sisarukset siippoineen. Kihlajaiset olivat vain kahvitilaisuus, mutta lahjankin saimme (olivat porukalla ostaneet mikroaaltouunin).

Enää en kihlajaisia ehkä viettäisi, mutta tuolloin kun olin vasta 19-vuotias ja kihlaus oli niin suuri asia, niin silloin se tuntui ihan kivalta :)

Vierailija

kihlajaiset on monesti suuremmat kuin monilla on häät.. Vaikka mentäis salaa niin silti kaikki tuo ja lähettää lahjoja ja sitten odottaa kutsua kahville...

Me ollaan miehen kans molemmat oltu kaks kertaa kihlois eikä voida/kehdata mennä enää kolmatta kertaa kumpikaan kun tiedetään että siitä alkais taas hysteerinen lahjojen lähettäminen ja selän takana puhuminen " kolmatta kihlalahjaa jo tuollekin" .. haluttais vaan mennä ja se olis sellanen kahdenvälinen juttu, mutta eipä täällä onnistu..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat