Maalismassut!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Millaisia koko arvioita teille on tullut vauvelista kun olette käyneet rakenneultrassa? Meille oli paino arvio rv19+2 230g.. miten pieni :) Mites teidän massut? Minusta ei huomaa oíkeestaan olleskaan et ootan..taaksepäin kallistunut kohtu.

Kommentit (5)

Vierailija

minä kävin kanssa tänään rak.ultrassa. Paljonko sulla on kohdunpohjan kork? mulla mitattiin krskiviikkona ja oli 13cm. Alarajoja hipo.. ei kyl oo mikään jättiläinen hos toisilla on ollu 300g ja ylikin..

Vierailija

Vauva oli arviolta 300g painoinen ja noin 20cm pitkä. Vatsa on mulla mielestäni melko iso ja viikkoja on nyt tasan 20 kasassa. Mulle ainakin annettiin vain sellaisia suuntaa-antavia arvoita koosta eikä mitenkään tarkkaa tietoa

Vierailija

Kävin juuri tänään rakenneultrassa, rv20+2. Sanottiin, että vauva on reilut 200g! Mäkin vähän hämmästyin, muilla kun ne on ollut siinä 300-350g... Mutta ei siellä mitään sanottu, että olisi kovin pieni tms... Eli ei kai syytä huoleen.

NapNap rv20+2

Vierailija

Mun maha on kyllä selvästi kasvanut, ja mun mielestä ainakin huomaa, että olen raskaana. Mulla myös kohtu taaksepäin kallistunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat