VOI JUMA! Kaveri raivona

Vierailija

VOI JUMA! Kaveri täys raivo päällä ja puhuu musta nyt potaskaa! Mun piti mennä sen lasta vahtimaan tänään, mutta pääsin työhaastatteluun. Ilmotin kyllä heti kun tiesin asiasta. Jankkasi että mä lupasi. Sanoin että tää haastattelu on mulle tosi tärkeetä, kun olen lähettänyt melkeen 50 hakemusta ja on ainut haastattelukutsu edes. Hän oli sitä mieltä että hänelle olis ollut tositärkeetä päästä shoppailemaan ja kahville ilman lasta. Musta hänellä ei nyt ole suhteellisuuden tajua ollenkaa. Nyt mököttää eikä vastaa puheluihin, kele sentään!

Kommentit (10)

Vierailija

jokaisessa ystävässä on varmaan huonoja puolia, tämä on siis hänen huono puolensa. Sen kanssa on elettävä, jos haluat kaveerata kanssaan vielä. Sais kyllä pyytää anteeksi ylireagointiaan.

Vierailija

sitten kun olet tullut sieltä haastattelusta?? Eli voisitko siirtää omaa lupaustasi. Kyllä muakin harmittais jos odottaisin hetken omaa aikaa joka siten perruuntuisi mutta totta kai työhaastatttelu on tärkeämpi, mutta varmaan neuvottelemalla voitte vaihtaa hänelle toisen ajan lapsenvahtiuteen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat