Te toiset isorintaiset, kärsittekö..

Vierailija

..siitä että miehet puhuvat rinnoillenne? Itse saan melkein raivarit kun usein näin käy, tekisi mieli ottaa sitä puhekumppania leuasta kiinni ja sanoa että puhu päälle. Kasvoni eivät ole rumat, joten siitä se ei voi ainakaan johtua että rintani olisi kasvojani kauniimmat, sitä paitsi ne on aika hiljaset keskustelukumppanit, muttei ukot tunnu sitä tajuuvan..Kertokaahan samankokeneet ootteko asiasta huomauttaneet ja miten?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mut voishan sitä kysyä että " no, miltä näyttää??" ;D

Tai semmosen paidankin näin jollain sivulla missä oli teksti jotenki näin että " miltä näyttää" tai " silmät on ylempänä" :D

T. 9

Vierailija

Mies katsoi mun rintoja ja kysy " no, mites on ilta menny?"

Minä huvittuneena: " no siinähän nuo on mun mukana roikkunu, ikävä kyllä ne ei osaa puhua, joten puhuminen hoituu täältä ylempää" ;D

Vierailija

mutta jotenkin menen niin itse noloksi että haluan sitten paeta nopeesti tilanteesta ja sitten jälkeenpäin saan sisäisen raivarin asiasta, koska sen miehenhän tulisi nolostua eikä mun! Miehelleni olen asiasta puhunut, sitä tyyliin huvittaa asia ja samoin kun " sälli" täällä, vastaa mulle että miehet on miehiä ja on ylpee että oma vaimo kiinnostaa muitakin, se on nyt niin pelle ettei siitä tälläsissä asioissa paljon tukea oo. Nämä miehet joiden kanssa keskusteluni on erittäin vaikeaa ovat naapurini ja lasteni lastenhoitaja. Mutten viitsi sen vuoksi mihinkään telttaan pukeutua ettei tollotettaisi, en myöskään mitenkään provosoi.

Vierailija

Pahinta oli kun ristiäisissä keskustelin papin kanssa ja yhtäkkiä huomasin hänen juttelevan mun tisseille. Laitoin kädet puuskaan niiden päälle jonka jälkeen vasta papin katse siirtyi silmiini hieman nolona. Mulla tuli todella paha olo asiasta ja lähdinkin tilanteesta tekosyyllä äkkiä pois. Lopetin myös erään kansalaisopiston kurssin sen takia kun opettaja puhui aina siis oikeasti aina mun tisseille. Olisi ollut liian noloa nostaa siitä haloo. Olin vieläpä raskaana joten olin tavallista herkempi asialle ja ryntäätkin normaalia isommat. Minä kyllä kärsin asiasta. En tiedä miten pitäisi ajatella.Miten muut toimitte?

Vierailija

helpommin asiasta huomauttaa. Se ,että kaupoissa tms. paikoissa mies vilasee, ei häiritse vaan se että toistuvasti keskustelussa jää tollottamaan, koska se on mun mielestä idioottimaisuutta, eikä miehisyyteen liittyvä asia.

Vierailija

Mutta onneksi on myös niitä miehiä jotka osaavat olla kypsiä ja fiksuja eivätkä muka vaivihkaa vilkuile rintoja.

Suomalainen " espanjatar" 70c-d

Vierailija

kerran oltiin kaverin kanssa yön konsertissa, ja vanha yläasteluokkakaveri tuli moikkaamaan.

siis moikkasi rintojani. katse ei koko keskustelun aikana noussut kasvojen tasolle.

sanoinkin yhdessä vaiheessa siitä, jotain että " hei mä oon täälläpäin, ei mun tissit sun juttuihin vastaa" , mutta eipä ollut vaikutusta...:)

kovasti yritti iskeä, mutta jostain kumman syystä ei napannut..no olin kyllä varattukkin, mutta eipä olisi kiinnostanut vapaanakaan!hyi...

Vierailija

lähteä mitä tuossa on ehdotettu, joten jotain hieman hienovaraisempaa kaipailisin, vaikka kyllä tekis mieli just tollee tokasta ja varmasti jossain toisessa tilanteessa käytän tätä repliikkiä :)))

Vierailija:

Lainaus:

Mies katsoi mun rintoja ja kysy " no, mites on ilta menny?"

Minä huvittuneena: " no siinähän nuo on mun mukana roikkunu, ikävä kyllä ne ei osaa puhua, joten puhuminen hoituu täältä ylempää" ;D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat