Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Mä tärisen, en voi uskoa, ei tää vio olla totta!!!

RASKAUSTESTIIN PIIRTYI HAAMU!!! Luoja, jos olenkin raskaana...pyörryttää....takana 3 vuotta lapsettomuutta ja vaikea endometrioosi...tämä olisi elämäni ensimmäinen plussa ja LUOMU!!!!!!! menkkojen piti alkaa vasta parin päivän päästä mutta en malttanut....

Voi luoja, voi luoja...antakaa anteeksi purkaukseni, mutta tätä onnea en ovi sanoin kuvailla....

Sivut

Kommentit (155)

Vierailija

Kaikki on mahdollista endolaisillakin jos muuten torvet auki ja munasarjat tallella.

Sitä samaa ihmettä itsekin endolaisena ja kaksi vuotta lapsettomuudesta kärsineenä toivoo.....

Vierailija

En minäkään silloin haalean viivan tultua edes miettinyt sitä että todella voisi vauva tuosta tuloksena olla. Sen verran monta nega-testiä olin tehnyt, että olin vain onnellinen plussasta. Koko alkuraskauden olin aivan varma, että kesken menee ja loppuraskauden pelkäsin muuten vaan vauvan menetystä. Pakko se nyt kuitenkin oli jossain vaiheessa uskoa, että tosi on kyseessä ja lapsihan siitä sitten tuli: nyt jo viisi vuotta toinen toistaan rikkaampia päiviä...Onnea sinulle. Onnea jo plussasta hirmuisesti! Ja onnea siitä, mikä plussasta voi kehkeytyä! Nyt otat päivän kerrallaan, pidät huolta itsestäsi ja iloitset siitä, että vartalosi " toimii" ...Tsemppiä matkaan!

Vierailija

Joku viisaampi on joskus sanonut, että se on sen merkki että raskaana ollaan ja vahvasti, eikä keskenmenosta ole vaaraa... Ja pahoinvointi on toinen tekijä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat