Vierailija

arc03. n kirjoitus sai minut nauramaan :) ja se löytyy aiheesta en mene synnytykseen

Kommentit (21)

Varmaan mies on turpansa siinä tilanteessa kinni pitänytkin, mutta minkäs sille voi jos ei jostain tykkää niin ei tykkää.

Mammat haluaa aina muokata miehensä sellaisiksi että heillä pitäisi olla samat mielipiteet kuin heilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ekaa kertaa nauroin täällä vauvapalstan jutulle ihan vedet silmissä.

Vois olla ihan oman ukon juttuja, samanlainen huumori. Ihana ja hauska kuvaus. Mustakin se on just tollasta vaikka nainen oonkin...

Mun mies oli synnytyksessä mukana ja ihan omasta tahdosta. Tulee ehdottomasti toisenki kerran vaikka vois varmaan yhtyä tohon tekstiin jollain tavalla, koska en ollu ihanimmillani synnytyksessä :)

hymyilyttää vieläkin! Oikeesti, ei ne miehet siellä mitään tee, mutta pitää mennä jos äiti toivoo.

Itse tuntui synnyttäessä, ettei miehestä ollut mitään " hyötyä" , kädestä piteleminen ei paljon helpottanut, mutta ehkä se oli vaan se tietoisuus, että on joku tuttukin paikalla vaikki itse leijaili yksin jossakin kipupilvessä.

Nythän ainakin tietää, mikä vaiva tuon ihanaisen prinsessan saattoi maailmaan...eikä se ollut helppoa prinsessallekaan!!! Hyvä, ettei nuoraan hirttynyt. Ei siis naureskele enää mieheni synnytykselle ja pidä sitä helppona juttuna.

mutta munkin mielestä toi oli aika hölmö kirjoitus. voi mies parkaa kun joutuu tekemään jotain niin kauheaa kuten esim availla ikkunoita eestaas ja tuntea riittämättömyyden tunnetta, nähdä paskaa ja kusta ja verta ja kuunnella huutoa..

onneks ei oo mun miehen kirjottama juttu! ei taida lastensa äitiä arvostaa paskankaan vertaa ja sitä saavutusta jonka tämä nainen on tehnyt miehen puolesta useammankin kerran : saattanut maailmaan heille ihanat lapset.

kyllä mies voi pitää turpansa kiinni siinä naisen kärsimysten vieressä.

Kyllä meillä mies on sanonut, että tämä viimeisin oli viimeinen synnytys missä on mukana ja olen ihan samaa mieltä. Avautumisvaiheen aikana voi siellä kyllä haahuilla, jos haluaa, mutta viimeistään ponnistusvaiheessa ulos. Parempi noin kaikille.

Se ettei ole mukana synnytyksessä, ei tarkoita, että olisi huono isä. Antakaa isillekin armoa. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat