Vain yhden kanssa seksiä?

Vierailija

Onko muita, jotka ovat harrastaneet seksiä vain yhden ihmisen kanssa? Minä olen. Kyseessä on mieheni, johon tutustuin 18-vuotiaana. Taidan olla aika kummajainen, tosin ihan tyytyväinen ja onnellinen sellainen =)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tavattiin nykyisen aviomiehen kanssa 17-vuotiaina ja yhdessä ollaan oltu kohta 10 vuotta. Enpä oikeastaan ole ajatellut, millaista seksi olisi jonkun muun kanssa. Seksi nyt on kuitenkin vain yksi alue parisuhteessa, kyllä sitä suhdetta pitää koossa aika monet muutkin asiat.

Vierailija

mä olen niin KATEELLINEN teille! itse olen maannut mantuja siellä sun täällä ja HÄPEÄN, kumpa olisi ollut järki mukana aikoinaan ja säästänyt itseäni tälle nykyiselle. Olisi lapsillekkin kehdannut kertoa...:(

Vierailija

Tutustuttiin nuorena, eikä muita kumppaneita ole ennen häntä ollut.

Joskus käy mielessä, että olenko jäänyt jostain paitsi, mutta pääosin olen tyytyväinen. En ole valmis haaskaamaan hyvä parisuhdetta sen vuoksi, että saan olla muiden miesten kanssa.

Vierailija

Mutta emme kummatkaan vain ole ollenkaan uskonnollisia emmekä edes usko mihinkään jumalaan. Satuimme vain löytämään heti toisemme, ei tarvinnut muitten kanssa soheltaa.

Kieltämättä joskus mietityttää että olisi se kiva tietää millasia muutkin ihmiset ovat. En kyllä varmaan edes osaisi kenenkään toisen miehen kanssa olla :D

Vierailija

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Ennen miestäni minulla muutama pitempi aikainen seurustelusuhde,mutta näissä ei edetty seksisyhteeseen asti.

Vierailija

9 vuotta on yhdessä oltu (ei olla lestoja). Joskus kyllä mietin että millaista seksi olisi muiden kanssa, mutta eiköhän se oo sitä samaa... Sitä paitsi, ei mua kukaan muu enää huolis, täynnä raskausarpia :(

Vierailija

20 v yhdessä, ja nykyään ei juuri lakanoissa suhise, mutta en tiedä miksi se elämä muuttuisi jos tästä lähtisin hakemaan muita miehiä. Seksielämä ehkä parantuisi, mutta muu elämä huononisi dramaattisesti.

Vierailija

Tai siis ainakin yhdyntää vain yhden kanssa.

Olen tosi tyytyväinen meidän seksielämään, joten ei ole vielä muut kiinnostaneet. Yhdessä ollaan oltu kymmenisen vuotta.

Vierailija

Valehtelisin, jos väittäisin etten koskaan ole ajatellut millaista se olisi muiden kanssa, mutta välillä myös mietin sitä etten edes osaisi olla jonkun, jota en todella tunne.

Me ollaan oltu nyt 15v. yhdessä ja pahimman kolauksen seksielämään toivat lapset. Siis ihan väsymyksen muodossa.

Ja kaikista erikoisinta tässä on se, että myöskään mieheni ei ole ollut koskaan kenenkään muun kanssa sillai (tosin tästä en voi mennä 100% takuuseen, sillä you never know, mutta kyllä tosiaan hämmästyisin jos näin olisi päässyt käymään). Ollaan ihan normaaleja ihmisiä, itse kyllä uskon Jumalaan mutta se ei ole syynä tähän " yksiavioisuuteen" . Näin nyt vaan on käynyt, kun nuorena tutustuttiin ja se oikea löytyi kertalaakista.

t, ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat