Kirppiskysymys?

Vierailija

Hei!

Kaappiin on kertynyt paljon pieneksi jääneitä omia vaatteita ja ne pitäisi viedä kirppikselle myyntiin. Lisäksi aion viedä pieneksi jääneitä pojan vauvanvaatteita.Ongelmana on nyt sitten vaan hinnoittelu. Itse en ole pitkään aikaan kierrellyt kirppiksillä, joten en yhtään osaa arvioida, millaisia hintoja vaatteille laittaisin. Kirppispöytien hinnoistakaan en tiedä... Haluaisin kuitenkin kovasti eroon vaatteista ja tietenkin myös netota jotakin, että pääsisi ostamaan uusia vaatteita...

Siispä: millaista hintaa kehtaisi pyytää siististä, ehjistä, puhtaista, muodikkaistakin vaatteista (paitoja, housuja, neuleita, hameita...), ihan vaan arvioita? Tiedän että vaikea sanoa näkemättä, mutta vastatkaa te jotka kirppiksellä kierrätte tai myytte, millä periaatteella hinnoittelette?

T: Tuleva kirppismyyjä(kö)?

Kommentit (1)

Vierailija

Itse olen myynyt vaatteita edullisesti, jotta olen saanut menemaan kaupaksi, mutta ihan kivasti on silti tullut rahaa, n.100e voittoa viikolta on ehka sellainen keskimaarainen voitto... Tosin ei taalla pk-seudulla vaan pienemmalla paikkakunnalla, jossa tuntuu menevan siistit ns. merkittomatkin vaatteet.

Siisteista aikuisten sisavaatteista olen pyytanyt n.2-5e, riippuen mallista ja merkista

Lasten siisteista sisavaatteita n. 0.50e-3e

Lasten merkittomista ulkovaatteista n.3-8e, mutta esim. Reimatecin haalarista voi pyytaa huomattavasti enemman!!!

Potkuhousuista n.20c-1e

jne.

Pese ja silita vaatteet seka asettele kauniisti, ala tunge poytaa liian tayteen, vaan kay taydentamassa sita viikon mittaan!

Nykyisin tykkaan myyda huuto.netissa, ei mene poytavuokraa ja kauppa kay! Tosin postimaksujen takia olen joskus kasannut osan vaatteista paketeiksi, jolloin tuntuvat menevan paremmin kaupaksi. Jos sinulla on kaytossasi digikamera, voisi tama olla hyva vaihtoehto, erityisesti jos sinulta loytyy lasten hyvakuntoisia merkkivaatteita, tai esim. Bamsea, Marimekkoa tai 70-luvun lastenvaatteita...

Olikohan tasta mitaan apua....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat