Voi paska. En päässyt taaskaan opiskelemaan :(

Vierailija

Hain nyt kuudetta kertaa lähihoitajakoulutukseen ja taas tuli kielteinen päätös. Tällä kertaa syynä oli se, että tuo olikin sairaanhoitaja linja eikä sitä suuntautumista olisi saanut itse valita. Huomasin sen vasta siitä kirjeestä. Voi paska, mä olin jo niin motivoitunut ja odotin, että pääsisin opiskelemaan, mutta ei. Kaikki meni ihan nappiin jne.

Nuo kolme muuta kertaa on tyssännyt siihen, etten ole saanut ryhmäkeskustelussa suutani auki (parin papupadan takia, jotka olivat koko ajan äänessä ja kukaan muu ei sitten saanutkaan sanottua mitään) ja kaksi kertaa tuo oli työvoimapoliittinen koulutus ja näköjään en ollut ollut silloin tarpeeksi kauan työttömänä.

Paskat, turhaan mä näköjään enää haen, kun en kuitenkaan pääse. Ja pakko kait se on sitten palata noihin siivoushommiin, mitä mä VIHAAN.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Oletko sä noita kusipäitä, jotka luulevat, että lähihoitajakoulutukseen pääsee ihan kuka tahansa? Ihan tiedoksesi vaan, että hakijoita on yleensä ollut reippaasti yli sata ja ainoastaan 20 on päässyt sisälle eli revippäs siitä!

Vierailija

oppisopimuskoulutus. ei tarvitse istua koko päivää koulun penkillä ja saat paremmin siitä rahaakin. Mene sairaalaan, vanhainkotiin, hoitolaan tms. Saat sen koulutuksen kyllä suoritettua.

Vierailija

olisiko sinusta jollekin muulle alalle jos et kuudennen kerrankaan jälkeen saa opiskelupaikkaa. En halua latistaa tai väheksyä mutta kielenkäyttösi ja haukkumiset muita keskustelijoita kohtaan ovat aika arveluttavia. 22

Vierailija

Ei kai ne sitä nyt sulle tullut kertomaan. Koko pääsykoetilanne erilaisine vaiheineen ratkaisee eikä se että oletko puhunut ryhmätilanteessa eniten vai toiseksi eniten. Provo taisi tosiaan olla koko aloitus. :D

Vierailija

mutta ei lahjoja siihen, ymmärrä jo hyvä ihminen ettet tule sinne pääsemään.

Minä valitsijana en ottaisi sinua sisälle jos tiedossani olisi nuo hakukerrat.

Vierailija

tuntemattomien kommenteista, niin mites sitten, kun työssä tulee kinkkisiä tilanteita eteen (ja niitähän ihmissuhdetyössä tulee).

Joten jatka sinä ap vain sitä siivoamista ja hyväksy, ettet hoitoalalle sovellu.

Vierailija

"Hain nyt kuudetta kertaa lähihoitajakoulutukseen ja taas tuli kielteinen päätös. Tällä kertaa syynä oli se, että tuo olikin sairaanhoitaja linja eikä sitä suuntautumista olisi saanut itse valita. Huomasin sen vasta siitä kirjeestä."

Eiköhän kannattaisi jo vetää jotain johtopäätöksiä...? Miksi a) kerta toisensa jälkeen saat kielteisen päätöksen, b) et osaa edes hakea oikealle linjalle?

Vierailija

Lainaus:

Ei kai ne sitä nyt sulle tullut kertomaan. Koko pääsykoetilanne erilaisine vaiheineen ratkaisee eikä se että oletko puhunut ryhmätilanteessa eniten vai toiseksi eniten. Provo taisi tosiaan olla koko aloitus. :D

Satun tietämään mistä tuo tällä kertaa kiikasti. TOITOTIN KOKO AJAN, ETTÄ HALUAN TYÖSKENNELLÄ LASTEN PARISSA, KUN SITÄ KYSYTTIIN. En kertaakaan maininnut, että haluaisin hoitsuksi. Kait mä nyt osaan laskea yhteen yks plus yks.

Ja kyllä mä tiedän miten nuo testit ovat menneet, katsos kun niitä tuloksia voi ihan itse kysellä, kun vastaus tulee ja niiden mukaan nuo testit ovat menneet hyvin.

Oppisopimus paikat on kiven alla.

Vierailija

vaan kertoo ap:lle ettei hänestä ole lähihoitajaksi jos on tullut kuudesti pakit.

Ymmärryksessä on vikaa jos ei tuosta hoksaa ettei ole kelpoinen koulutukseen.

Miten ap selviäisi lääkelaskuista jos ei osaa edes selvittää mihin on hakemassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat