Uskallanko ostaa huuto.netistä vaunut?

Vierailija

Siellä olisi juuri haluamani myynnissä. Mutta, kuinka tuo matkahuolto toimitus oikein menee, kun asun kaukana myyjästä? Ja miten hinnankorotus, laitanko johonkin heti sen summan mitä olen valmis maksamaan, vai korotanko vain vähän ja sitten myöhemmin lisää??

TUnnen itseni tumpeloksi, mutta luulen, että olisin tekemässä hyvät kaupat...

Kommentit (13)

Vierailija

Olen ostanut paljon kaikennäköistä, jos ei ole tarvittavat tiedot esillä, kysyn myyjältä. Matkahuolto toimii ihan helposti, asuinpaikka vähän vaikuttaa tietenki siihen kuinka kauas vaunut sitten jää.

Vierailija

vaunut ei huudossa ole kovin kuumaa kamaa. Meille tuli kestovaippoja matkiksen kautta, ja ihan sitten soitttivat hullosta, kun paketti oli tullut. Ihan mutkatonta on.

Vierailija

käytetyistä vaunuista löytyi homepilkkuja vasta, kun olin ne purkanut osiin. Onneksi sain palauttaa ja rahani takaisin, mutta jos myyjä olisi ollut toinen......

Siis kyllä pyytäisin ainakin jotain kaveria käymään katsomassa, jos asuu yhtään lähellä myyjää.

Vierailija

Joitain Emmaljungia yms. Suomessa suosittuja taas on pilvin pimein, enemmän tai vähemmän huonossa kunnossa...Pyydä sitten paljon kuvia haluamistasi vaunuista, jos ei automaattisesti ole näkyvissä. ja muutenkin kysele kaikkea mikä askarruttaa ettei jälkeenpäin harmita ainakaan. Minä olen ostanut rattaat huutonetistä ja olin tyytyväinen, kun täälläpåäin ei ole uusiakaan lähellä saatavissa, ainakaan kun halusin nimenomaan Gessleinit tai Hartanit....

Vierailija

sinuna uskallan kyllä ostaa. Jos taas negaa tai ei vielä palautetta ollenkaan, ei välttämättä voi tietää onko ihan puhtaat jauhot pussissa... Joten tarkista se. Olen itse tehnyt siellä ok. kaupat matkarattaista.

Vierailija

tiedät sen olevan se oikea, mikä ettet uskalla? Mitäs vaunuja olet miettinyt?

Matkahuolto maksaa yhdistelmille varmaan n. 20 euroa ja voitte sopia, kumpi maksaa, myyjä lähettäessään vaunut vai sinä vastaanottaessasi. Helpompi varmaan niin että vastaanottaja maksaa, niin ei tarvi rahoja tilille siirtää... Saisitko vaunut paljon halvemmalla kuin uudet??

Vierailija

Me ostettiin yhdistelmät huutonetistä, kuin uudet ja halvalla myi. Matkahuolto veloitti n.15e kuljetuksesta, ilmoitus saapumisesta tuli tekstiviestillä. Mutkatonta, mutta aika paljon huonojakin siellä myydään, että tarkkana kannataa olla!

Vierailija

Ja olen kuvannut mielestäni kaikki viat ja huonommatkin puolet. En halua, että ostaja pettyy jälkikäteen. Sähköpostiin on tullut paljon kyselyjä, muttei vielä huutoja. Ilmeisesti on tapana kysellä kaikki mahdollinen hyvin ja sitten vastaa huutaa.... Toivotaan, että joku huutaa. Uskon, että sieltä löytää hyviä vaunuja jos muuten löytyy mieluisat. Matkahuollolla kulkee nopeasti ja näpppärästi perille.

Vierailija

Jos on hyvin tuote kuvattu ja kuvailtu, niin luulisi silloin myyjän olevan rehellinenkin. Jos taas ylimalkainen kuvaus vaunuista, niin ei mun luottamusta ainakaan välttämättä herätä.

Tarkista onko säilytetty sisällä, ettei oo hometta....

Vierailija

Asutaan samassa kaupungissa. Meillä ainakin kauppa meni hyvin: tuote oli uudenveroinen ja ostaja vaikutti tyytyväiseltä. EI ole kuulunut mitään jälkikäteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat