VOI PASKA..auttakaa mua ;`(

Vierailija

iho-ongelmia.. Roaccutan kuuri takana noin 4 vuotta sitten ja iho ollut hyvässä kunnossa. Nyt koko ohimo ja otsa täynnä inhottavaa näppyä (ei finnejä, vaan ihonalaisia pieniä näppylöitä :( )

Olen puhdistanut ja käynyt kosmetologilla, juonut vettä ja elänyt terveellisesti ja nuo inhottavat näpyt valtaavat otsan :(

Ei lapsia ja pillerit diane novat.. Eli vieläkö tuota Roaccutania vai oletteko syöneet jotain antibiootteja jotka ovat tepsineet? Minkä merkkisiä /hinta? (opiskelijaa hirvittää hinta) ja itsetunto taas maassa...

:(

Kommentit (12)

Vierailija

Myös sup-valohoito oli tuossa mukana. Akne uusi (tai niin kaikki luulivat) aika inhottavasti viitisen vuotta sitten. Hänelle oltiin jo määräämässä uutta kuuria Roaccutania kun jostain huomattiin tsekata vähän muitakin asioita ----> ja lääkärit huomasivat että äitini elimistön hiivatasapaino oli päin seiniä. Ei muuta kuin äitini ruokavaliolle 6kk ajaksi ja voilà: iho-oireet hävisivät kokonaan...eikä mitään ole tullut takaisin. :-)

Vierailija

Ja todellakin olen nyt ottanut missiokseni julistaa tuota ihonpuhdistuksen tärkeyttä! Minun kantani on, että lääkkeet pois. Antibiootit, kosmetologit, apteekin systeemit, diane novat ja monet muut olen kokeillut. Ja pettynyt sata kertaa - jos riittääkään!

Vierailija

Mieli tekisi laittaa itsestäni ennen ja jälkeen -kuvat, mutta enpä taida. Sen verran uskon kosmetologiani, että väärillä ihonhoitotuotteilla saa ihonsa ph:t ihan sekaisin.

Oletko muuten ap varma, ettet esim. ajatuksissani sormeile otsaasi? Likaisilla sormilla saa tosi pahaa aikaan.

Aikoinaan ihotautilääkäri ja gynekologi taivasteli akneselkääni. Niin minäkin. Sitten jätin kokonaan pois yläselkäni sormeilun (raaputtelin sitä tentteihin lukiessani), ja kyllä akne siitä vähitellen häipyi.

Ehkä kaikki paasaamiseni kuulostaa huvittavalta, mutta itse uskon ja tiedän, että oma pelastukseni oli ihon pitäminen puhtaana, oikeilla tuotteilla.

8

Vierailija

jos tulee näppyjä ihon alle, niin niitä vain tulee joillekin ja siinä ei eri merkkiset tuotteet auta...

itse oon puhdistanut aina kunnon tuotteilla....

Vierailija

Mutta kannattaa varmasti kuunnella muiden tarinoita kokemuksistaan. Minäkin haluan kertoa omaa tarinaani nimenomaan siinä toivossa, että minun vinkeistäni olisi jollekin apua.

Tiedän, mitä kukkiva naama tekee itsetunnolle ja siksi haluaisin palavasti auttaa muita.

8

Vierailija

Eiköhän me voida kuitenkin todeta, että ihmisillä voi toki olla eri syitä miksi iho kukkii? JA mikä toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle?

Mutta kaikille tietty toimii se, että ensin laittaa perusaiat kuntoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat