Moneltako on jäänyt Liberon sadevaatteita saamatta, kun oli " vanhat" merkit?

Vierailija

Meille tuli sadetakki, vaan myös tilaamistani hanskoista ei ollut mitään mainintaa.

Nyt asiakaspalvelusta kertovat osan merkeistä olleen vanhoja. Kesällä ostettujen vaippojen merkit ei kelpaa heille.

Mielestäni aika tympeää asiakaspalvelua. Olen toki kiitollinen hienosta sadetakista, mutta tuollaisella palveluasenteella ei asiakkaan mieli piristy.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Nimen omaan ne vanhat housuvaippapakettien kuvat EI käy! Siis missä poika ajaa mopolla, mä kysyin sitäkin niiltä. Ne kuvat on korvattu jo kesällä näillä uusilla pupukuvilla :(

t.2

Vierailija

Mä nimittäin kans kysyin sähköpostilla tuota samaa, mutta en älynnyt laittaa saatetta merkkien mukaan. (lähetin ne sellasessa pussissa, kaupassa oli niitä valmiiks) Toivottavasti sieltä tulee takki ja hanskat, kummatkin...

t.2

Vierailija

UUDET PUPU MERKIT -vaihtuvat nyt syksyn aikana kaikkiin vaippapaketteihin

POIKA KISKOO HOUSUJA JALKAAN - Vanhat teippivaippojen merkit, vaihtuvat nyt syksyllä pois, mutta käyvät vielä

NÄMÄ EI KÄY: Vanhat housuvaippojen merkit jossa poika ajaa mopolla,

niihin on vaihtunut jo kesällä uudet pupumerkit, joten noita vanhoja on turha tyrkyttääkään. :(

Ja tiedän tän koska kysyin sitä Liberolta.

Vierailija

Minulla onkin noita poikamerkkejä (pukee housuja jalkaan) vino pino. Ehdin jo harmitella, etten saakaan sadevaatteita. Meilläkin myydään vanhoja vaippapaketteja vielä.

Vierailija

Säästin kyllä heiltä saamani sähköpostin varmuuden vuoksi koneelleni, siltä varalta jos en olisi saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Sinuna ottaisin kyllä heihin yhteyttä jos et saa kaikkia sadeasuja mitä tilastit.

Sain sadetakin yhdessä pussissa ja hanskat&hatun toisessa, molemmat pussit kyllä saapuivat samana päivänä.

Vierailija

Lähettämässäsi kirjekuoressa oli yhteensä 16 merkkiä, joista 4 oli

valitettavasti niin vanhoja, että emme voineet hyväksyä niitä tässä

kampanjassa. Esimerkiksi merkki, jossa poika ajaa mopolla on korvattu

pupumerkillä jo kesän aikana. Hyväksymme merkit, jotka on leikattu

keräilyaikana 1.9.-31.12.2005 ostetuista Libero-paketeista.

Hyväksyttäviä merkkejä oli 12, joiden perusteella Sinulle on lähetetty

sadetakki. Kurakintaat on jouduttu jättämään pois lähetyksestä, sillä

hyväksyttävät merkit eivät riittäneet niihin.

- Laitin palautetta takasin. Mainitisin just tuon, että kaupat myy niitä vanhojakin vaippapaketteja vielä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat