Katsoitteko eilen Sadammista esitetty dokumentti

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä olitte mieltä siitä ohjelmasta.Aika hullu on äijä ja niin on myös lapset. Ihme et sitä ei voitu laittaa aikaisemmin kuriin.

Teki ihan pahaa katsella miten ihmisiä hakattiin ja kidutettiin. Hullu joutaisi kidutettavaksi samalla tavalla kun itse on muita kiduttanut.

Kommentit (12)

Vierailija

Mutta ihmettelen sitä että niin monella ihmisellä ei ole tietoa meitä ympäröivästä maailmasta. Esim. Irian Jayan kansanmurha on täysin unohdettu.

Vierailija

en nyt tiedä, oletko pelkästään tietämätön vai sen lisäksi tyhmä, mutta mielestäni kulutat ihan turhaan energiaasi maristessa jatkuvasti siitä, kuinka joku asia on tapetilla ja joku toinen taas ei.

Maailma kulkee tavallaan ja siihen on syynsä. Jos suurinta osaa ihmisiä kiinnostaa enemmän Saddamin hirmuteot kuin päiväntasaajalla asustavan diktaattorin puuhat, niin minkä sinä tai minä tai kukaan muukaan sille voimme? Jotkut tosiasiat vaan pitää tunnustaa.

Eikö tärkeintä ole, että edes jotkut kauheudet tulevat julki ja niistä puhutaan?? Vai pitäisikö Saddamin toiminnasta todellakin vaieta kun kerran ei muitakaan tuoda esille?

Kaikkea ei voi saada, mutta hyvä jos edes jotain...

Vierailija

hiukan ihmetyttää ettei olla joistakin samanlaisista ellei pahemmistakin murhaajista kiinnostuneita. Kuten esim. Päiväntasaajan Guinean tilanne, ei ketään kiinnosta itsevaltiaan presidentin syrjäyttäminen niin kauan kuin saavat sieltä öljyä.

Vierailija

tekeekö se, että on muitakin hulluja hallitsijoita mielestäsi Saddamin teoista hyväksyttävämpiä?

Osoitit jälleen sen, että itse kyllä kailotat tasa-arvoista kohtelua kaikkien kansojen kesken, mutta et pysty tarkastelemaan kuitenkaan objektiivisesti asioita.

On täydellistä kypsymättömyyttä ja näköalattomuutta, jos ei voi tunnustaa jonkun kulttuuritaustan omaavan tai tiettyä uskontoa tunnustavan ihmisen puutteita ja vikoja, vaikka muutoin kyseistä kulttuuria/uskontoa ihailisikin.

Kyllä minä voin ihan suoraan sanoa, että Hitler oli hullu ja julma diktaattori, vaikka samaa uskontokuntaa ja samanpohjaista kulttuuriakin edustamme! En ala puolustella hänen tekojaan sillä, että muitakin julmureita löytyy...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat