Ostaako kukaan enää tavallisia makuuvaunuja?

Vierailija

Vai pitääkö olla yhdistelmät?

Mä ainakin koin että normaalit vaunut paljon paremmat talvivauvalle, tilavampi koppaosa, mahtu peitteineen ja makuupusseineen paremmin ku yhdistelmävaunuihin.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minä olisin ostanut ihan tavallisen VAUNUT, mutta peruin ajatuksen siinä kun mentiin lastentarvikeliikkeeseen ja näin ne hinnat! : / Vaunut olivat saman hintaisia kuin yhdistelmärattaat. Vaunut olisivat käytössä puoli vuotta kun taas yhdistelmärattaat senkin jälkeen (3vee ikään.) Ostin Brion yhdistelmärattaat kovapohjaisella kantokopalla, ihan yhtä hyvät kuin tavalliset vaunut :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

yhdistelmärattaiden koppaan vauva ei edes mahtuisi

Kyllä meidän poika mahtui puolivuotiaaks asti yhdistelmärattaiden koppaan. Vaikka onkin iso ikäisekseen (syntyessään 4,5kg). Sitten jätettiin koppa pois ja rattaisiin pötkölleen. Alle laitoin sen äitiyspakkauksen patjan, se oli siihen ku tehty :)

Vierailija

Saa yksille ja samoille rattaille pitkän käyttöiän. Ja ainakin meidän tytsy näyttää kovasti kiintyneen omiin rattaisiinsa, on muodostunut oikein tunneside. =)

Vierailija

Ei totta tosiaan, ei ihme ettei kiinnosta. En ottaisi edes parvevaunuiksi tuollaisia tilasyöppöjä joita voi käyttää 3kk!! Sitten vauva jo kääntyy ja putoaa niistä pois.. Vie kierrätyskeskukseen niin joku ahneuksissaan hakee pois. Myy irralliset tarvikkeet erikseen ni voi saada muutaman euron niistä.

Vierailija

Itse myin 2v vanhat Laadukkaat Hartanit hintaa 200e.Joten jotain 20 euroa voi joku maksaa, ei enempää. Ole todella tyytyväinen jos edes joku ostaa..... SOri vaan.

Vierailija

hyvä olla jälki viisas, mutta jos oisin ollu järkevä, oisin ostanu käytetyt makuuvaunut lapsille, ja sit siitä suoraan avorattaisiin kun eivät enää vaunuihin mahdu..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat