naamassa pipi - lapsi raapii ruven pois ja laastarin - mikä avuksi ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Bepanthenia tietysti vetelen siihen päivin öin mutta TAAS äsken oli rupi pois

Jää arpi jos ei pääse paranemaan laastaria poika pitää alle 1 sekunnin

on niin pieni (puolitoista) ettei lahjonta tms vielä onnistu

mikä neuvoksi soitin jo apteekkiinkin

ei ole semmoinenkaan että voisi ommella tms.

Kommentit (4)

Vierailija

Tosi näppärää juuri lapsien kanssa, sillä sitä ei huomaa, mutta se suojaa yhtä hyvin kuin tavallinenkin laastari. Olen itsekin kokeillut ja ollut tyytväinen.

Aine on pienessä pullossa, josta sitä sivellään sellaisella puikolla (ihan kuin peitepuikko tai vastaava meikkimaailmassa).

Oli muistaakseni melko kallista, mutta hintansa väärti. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija

kavoille on vaikeaa kinnittää laastaria. Jos haava on iso tai näyttää tulehtuneelta, käy terveyskeskuksessa, haavan hoitoon voidaan tarvita antibioottivoidetta tai antibioottikuuri. Rupi joudutaneen poistamaan. Jos lapsella on hoitamattomia ruoka-aineallergioita, ne on hoidettava, jotteivät elimistöstä iholle vuotavat allergeenit vaurioittaisi ihoa lisää.

Vierailija

vaikka ei farmaseutille tullut mieleen kun soitin. No sitä ostettiin ja poika nukkuu nestelaastari " tuhman pipin" päällä...jospa tuo tokenisi

taitaa olla tänä vuonna markkinoille tuotu tuote tuo Compeed nestelaastari. kallista tosiaan maksoi yli 11 euroo 10 annosta

Vierailija

Teksin epäuskottavan palstoittelun on ilmeisesti tarkoitus viitata jokun toisen kirjoittajan (minun kenties) käyttämään jaotteluun. Tyylisi on naurettava.

Sitten seuraa taasen yksi kiusaajien palstoilla käyttämä keino:

keskustelet lapsen kasvoissa olevasta ruvesta. Olen itse kertonut hoitosuosituksesta poistaa esim. maitorupi, jotta sen alla olevaa vaurioittunutta ihoa voitaisiin hoitaa. Ja tavannut ruotasaisen vanhemman, joka paheksuvasti on näyttänyt vauvaa poisteun ruven kanssa. Etsit häntä kanssasi kiusaamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat