Kamalan huono päivä takana joten sisältää valitusta ja nurinaa äläkä lue jos aiot ilkeillä!

Vierailija

ei siis mitään erityistä ole tapahtunu mut olen ollut koko päivän aivan maassa ja itkuakin niellyt moneen kertaan eikä edes pms aika käsillä. Tuo sääkin oikein sopiva tälle mielialalle eli vettä satanut koko päivän ja on pimeää ja tota märkyyttä vihaan vaikka syksystä tykkäänkin. Aamulla lapset herätti 05.45 ja olin tappoväsynyt mut ei auttanut muu kuin nousta. Piti leipoo aamupäivällä sadepäivän piristykseks mut leivontamargariini olikin vanhaa. Tänään olis myös aihetta juhlaan kun hääpäivämme muttei juhlita kummemmin kun ei ole varaa mihkään eikä lapsille hoitajaakaan sen puoleen. Tarkotus oli tehdä illaks jotain hyvää salaattia ja nauttia viiniä tai siideriä sen kanssa muttei siitäkään mitään tullut kun ei ole aineksia niihin ja kauppaan mennään vasta huomenna eikä mies nähnyt asiaa sen arvosena että olis tuonut ainekset mulle vaik lounastunnillaan,mä en nimittäin tonne sateeseen lähde tarpomaan kahden pienen kanssa kun lähin kauppakin on suuntaansa 2km päässä. Nyt pitäis ruveta ruokaa laittamaan mutten jaksais, mä olen todella tylsistynyt ja tympiintynyt koko elämääni!!!!!

En jaksais enää. Mitään.

Kommentit (5)

Vierailija

Mutta voittehan viettaa mukavan illan keskenanne kun lapset on menneet nukkumaan, esim. saunotte ja pidatte toisianne hyvana. Hellyys on onneksi ilmaista! ;)

Vierailija

että saisit hetken hengähtää?mä oon lastenohjaaja, jos asut lähellä voin tulla illalla hoitaan lapsiasi niin pääsette miehen kanssa juhlimaan :)

Vierailija

missäs päin asut? toisaalta ei meidän kannata mihkään mennä kun ei tosiaan oo sitä rahaa eikä siis varaa maksaa hoitajallekaan liksaa.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat