Vuoden täysimettänyt äiti vastaa kysymyksiisi

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kyllä 10 luki. Terve lapsi ei ruuasta kieltäydy, annoit liian helposti perkiksi. Taisi olla sinun tarpeesi toimia lehmänä.

Vierailija

LAPSENI ei suostunut syömään. ja nyt hän 1v4kk on jo vieroittunut. se siitä.

10 en toki halveksu. Itseasiassa olen aika perhekeskeinen ihminen, enkä jaksa paljon miettiä toisten ratkaisuja. Ja tämän meidän perheen ratkaisunhan teki poikamme, en minä.

Vierailija

Silloin kun imettää ei voi nukkua ja jos lapsi syö myös öisin niin...

Turhaa saivartelua tämä on. Jos joku haluaa pahoittaa ap:n mielen niin ehkä hän siinä onnistui. En tiedä. Mutta luulisi nyt kaikkien ymmärtävän, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia. Jotkut vauvat syö jo 3 kk iässä reilusti soseita ja toiset vauvat vasta maistelevat vasta vuoden ikäisenä. Lapsen pakottaminen tai nälkiinnyttäminen ei ole vaihtoehto.

Ap varmasti yritti kaikkensa. Kyllähän tuon ikäisen lapsen täysimettäminen käy voimille ja jos vaihtoehtoja olisi ollut ne olisi varmasti hyödynnetty. Aivan naurettavaa luulla, että edes kukaan " imetysfanaatikko" mieluummin heräisi parin tunnin välein imettämään jos lapsi olisi soseita syönyt.

Vierailija

no toki olisin itsekin suonut pojan syövän muutakin kuin rintaa, syöttövälit kun eivät yölläkään olleet tuntia pidemmät- MUTTA, kun ei syönyt, niin ei syönyt. Olen kuitenkin tulkinnnut neuvolan tätiä ja tuttavapiiriä niin ettei kukaan loppuenlopuksi uskonut ettei poika todella syö MITÄÄN muuta kuin rintaa.ö

ap

Vierailija

Pitikö sinun kiinnittää syömiseesi ja juomiseen erityishuomiota että maito riitti? Miksi lapsi vieroittui? Itse imetän 1v7kk ikäistä lasta jonka soseiden syönti on ollut 1v asti todella heikkoa eikä korvikkeet kelvanneet joten osaan vähän kuvitella millainen tilanne teillä on ollut. Vaikka soseet ja oikea ruokakin kelpaa jo moitteettomasti ei tissistä luopuminen tule vielä kyseeseenkään. Imetyskerrat olen saanut karsittua 1-2/vrk.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

on mielestäni aika hupaisaa kuvitella että jonkun TARVE nukkua vuoden ajan yönsä korkeintaan tunnin pätkissä. Kyllä siinä imettämisessä tiedätkö oma työnsäkin oli.

Vierailija

Neuvola stressasi kovasti. Painoa tarkkailtiin parhaimmillaan viikon välein ja verikokeita otettiin. Poika oli kuitenkin loistokunnossa.

Poika ei yksinkertaisesti vain kelpuuttanyt mitään. Jos lusikallisen onnistui suuhun saamaan, se sylkäistiin aina ulos. Kaikki kokeiltiin, itsetehdyt, kaupan, hienot soseet, karkeammat soseet, vaihdettiin syöttäjää, annettiin itse syödä, vaihdettiin syömisPAIKKAA, pidennettiin ruokailuvälejä... Mikään ei auttanut. Nyt poika 1v 4kk, syö pieniä määriä, mutta säännöllisesti ja reippaasti itse. RInnan jätti juuri vapaaehtoisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat