Pieni mies = huono itsetunto

Vierailija

Oletteko huomanneet saman?? Pienikokoisilla (alle 175 cm) miehillä on hirveä pätemisen tarve ja enemmän taipumusta aggressiiviseen käytökseen. Ilmiö tulee vastaan niin työpaikoilla kuin yöelämässäkin.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vai tunnetteko tapauksia joissa pienellä miehellä olisi itsensäkokoinen naisystävä? Yleensä pikkuiset miehet etsivät mahdollisimman pieniä (ja itseään huomattavasti nuorempia) naisia jotta voisivat edes joskus näyttää isommilta.

Ja se tapaus olen mä itse. Heti kun on korkokengät jalassa niin mä olen pidempi.

Vierailija

Älykäs ja seksikäs mies on ja erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu. Mielestäni yksinkertaisuus on paremminkin yhdistettävissä huonoon itsetuntoon kuin pituus.

Vierailija

Eikä tosiaankaan tarkoita sitä, että pidemmillä miehillä ei itsetunto-ongelmia olisi.

Huvittavaa muuten, että pienet miehet tulevat joskus kännissä uhoamaan 192-senttiselle ja yli 100-kiloiselle miehelleni kuin pikkukoirat tanskandogille. Ikään kuin heistä olisi jotain vastusta miehelleni. Tai sitten aistivat, että mieheni ei ison kokonsa vuoksi kehtaisi alkaa tappelemaan niin pienten kanssa eli saavat rauhassa räksyttää. (Onneksi mieheni ei tosiaankaan ala tapella.)

Vierailija

Vai tunnetteko tapauksia joissa pienellä miehellä olisi itsensäkokoinen naisystävä? Yleensä pikkuiset miehet etsivät mahdollisimman pieniä (ja itseään huomattavasti nuorempia) naisia jotta voisivat edes joskus näyttää isommilta.

Vierailija

On erittäin sinut itsensä kanssa, eikä tosiaan ole mitään halua todistella kenellekään mitään. Ja itse olen kuitenkin 10cm lyhempi, joten ei tarvitse miehen kotona ainakaan tuntea itseään mitenkään erityisen lyhyeksi.

Tuo nyt on vähän sama, jos sanoisit että kaikki lihavat on lepposia.. Ei toimi yleistyksenä.

Vierailija

Mieheni 172cm on kaikkea muuta kuin aggressiivinen ja huono itsetuntoinen. Mutta ehkä se johtuu hänen älystään ja anaalyyttisen terävästä, verbaalilahjakkaasta luonteestaan.

Terv.psykologin ja it-taitajan vaimo

Vierailija

Mun mies on hädin tuskin mua pitempi, mutta ei ole ongelmia huonon itsetunnon kanssa jos nyt sitä aletaan miettimään toisin kuin pitemmillä ex_poikaystävilläni on kyllä saattanut olla.

MUTTA miesten maailma on hyvin toisenlainen kuin naisten ja pienet miehet joutuvat helposti isompien nuijittavaksi jo lapsina! Seuratkaapa hiekkalaatikolla miten on. Pienet pojat/miehet joutuvat varmasti naisia/tyttöjä enemmän opettelemaan muita konsteja kuin fyysinen koko puoliensa pitämiseksi! Ja kyllä ärsyttää muakin kun varsinkin hiukan vanhemmat " tädit" tai monet miehetkin suhtautuvat aliarvioivasti ja pojittelevat miestäni varsinkin tilanteissa jotka koetaan jotenkin tärkeiksi! Onneksi mieheni kuitenkin on hyvin pätevä monessa asiassa ja hänen kyvykkyytensä puhuu puolestaan pitemmän päälle sekä vahva itsetunto, että uskaltaa avata suunsa sanoakseen näkemyksensä, asiallisesti kuitenkin. Hänessä on miestä enennän kuin monessa pitemmässä! Ihanaa, nam!

Vierailija

Onneksi mieheni on komea, 186cm pitkä ja todella upea vartaloinen. Hänellä loistava itsetunto, mielellään nöyryyttää muita ja näyttää muille, etenkin liikenteessä.

Vierailija

Mua ei miehen pituus niin häiritsis, koska olen itekin alle 160cm mutta usein lyhyet miehet on kamalan pomottavia kusipäitä, ettei niitä kestä erkkikään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat