Autakaa mua vaunu/ratas asiassa, jookosta joo!!??

Vierailija

Meillä on esikoisen 3v vanhat kuluneet, haalistuneet Gesslein yhdistelmät. Olivat tosi hintavat ja tykkään niistä muuten kovasti, mutta ärsyttää ja harmittaa ne kangasosat jotka ovat mielestäni kamalan näköiset.

Uudet maksaisvat yhtä paljon, kun koko kärryt.

Nyt mietin, että ostetaanko yhdet uudet vaikka Teutonia Spiritit (niistä tykkään), maksaa kyllä paljon ja sitten olisi ne vanhat gessleinit.

Vai ostetaanko kaupungille menoa varten nätit ja näppärät matkarattaat ja täällä kotikulmilla sitten vaan mennään niillä vanhoilla Gessleineillä.

Kummin tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija

tilanteissa käyttää. Mutta esim kaupungilla on hankalakin mennä niillä, koska ovat leveät eivätkä mahdu ratikkaan.

Mielipiteitä??

Vierailija

Onko muilla haalistunut noin äkkiä? Ootko säilyttänyt pihalla? Tai miten ne on kolmessa vuodessa niin kauheeksi mennyt?

Meillä kyllä haalistunut rattaitten kankaat. Mutta onkin halppismerkki, niin en edes odottanut, että kestäisi montaa vuotta "uuden" näköisinä.

Tätä kangas-asiaa nyt jäin miettimään, haalistuuko ihan ulkoillessa auringon valossa, vai onko jätetty pihalla aina pihaan aurinkoon... kun Gessleinit olit toivomuksessa seuraavalle.

Vierailija

lakana siinä päällä. Olen niin pettynyt haalistumiseen, mustat osata ovat ihan harmaat, likaisen harmaat. Olen valittanut maahantuojalle eli Vaunuaittaan ja ei auta :(

Ne nyt vaan ovat niin ruman näköiset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat