Miksi kaikkien pitää olla nuoria, kauniita, kiinteitä ja täydellisiä??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen usein miettinyt kun noita kuvia tänne linkitetään, että miksi ihmisillä on sellainen perusoletus että vain täydellisestä ihmisestä voidaan ottaa kuvia?

Kolmekymppisen äidin pitäisi näyttää kaksikymppiseltä sinkulta ja jos hän näyttää, niin silloinkin haukutaan, että mikäs wannabe-teini se siellä. Jos taas pukeutuu ikänsä mukaisesti, niin käyttää tanttavaatteita ja näyttää mummolta.

Jos joku joskus sanoo, että imettäjillä riippuu tissit, niin miksi tulee tarve puolustella että ei ne riipu. MIKSI NE EI SAA RIIPPUA??

Miksi minä en saa näyttää siltä, että olen kolmen lapsen äiti jolla on joskus parempaakin tekemistä kuin itsensä laittaminen. Ja toisaalta taas, miksi nuoret eivät saa näyttää siltä, että heille ulkonäkö on kaikki kaikessa, koska sekin kuuluu siihen ikään...

Tiedän että täällä vaan heitellään asioita niitä sen enempää ajattelematta, mutta eiköhän siellä taustalla kuitenkin aina piile se ajatus, että kaikkien pitäisi olla täydellisiä. Surullista, minun mielestä. Mehän olemme kaikki yksilöllisiä ja muutumme ajan kanssa, sehän on rikkaus!!

En tiedä saanko aiheesta vakavaa keskustelua aikaiseksi, mutta yritetään:)

T: Hyllis

Kommentit (11)

Vierailija

Aina sanotaan, että äidit ovat nuorille kateellisia kun haukkuvat heitä ja nuoret haukkuvat vanhempia kun eivät ymmärrä elämästä mitään. Totuus taitaa olla se, että haukkumisesta tulee helposti tapa, kritisoidaan ajattelematta, että miksi yleensäkään jossain ihmisessä ei saisi olla " vikoja" . Tai onko ne vikoja ollenkaan, vai pelkästään piirteitä.

Vierailija

haluan huomauttaa, että kaikki eivät ole samanlaisia ja minulla ei ainakaan riipu, vaikka yhden lapsen olen imettänytkin 7kk. Ärsyttää se, että ihmiset aina olettaa että kaikki kuuluvat samaan ryhmää ja kaikki äidit ovat automaattisesti jotain.

Vierailija

Toppeja tai pitkiä saappaita ja lyhyttä hametta ei saisi teidän mielestä pitää, koska äidit ei saa pukeutua halvasti. Säkki päähän vaan ja bilettämään, siinä teidän neuvo nuorille äideille.

Vierailija

ne ovat kai monelle maailman tärkeimmät asiat, koska ystäväpiirissä jotkut naureskelevat näille ihmisille, heidän epämuodikkaille vaatteilleen ja laittamattomille hiuksilleen.

Vierailija

Miksi nuoret eivät saa ajatella olevansa parempia kuin vanhemmat ja " täydellisiä" . Kyllä minä ainakin itsekin joskus teininä ajattelin että olen niin hyvännäköinen, seksikäs ja kaikkea muutakin:) ....nyt tuo ajattelutapa tuntuu typerältä ja lapselliselta, mutta sehän kuuluu siihen ikään.

Vierailija

Vaikka nuorilla on tarve paljastella itseään, niin sen voi tehdä tyylikkäästä ja vaikka nelikymppinen ei enää jaksa meikata, niin pitäisi ainakin huolta siisteistä vaatteista jne.

Tämä palsta nyt on muutenkin huippu esimerkki pinnallisista ihmisistä, että antaa haukkua vaan. Toivottavasti ei haukku haavaa tee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat