Niska ihan jumissa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Raskausviikkoja on nyt vajaat 16 ja niskat on ollu jo monta viikkoa enemmän tai vähemmän kipeänä, ja nyt vaiva on sitte riehaantunu täysin. JOinakin öinä en saa nukuttua lainkaan kun olo on niin kamala. Päivisin kärsin jatkuvasta päänsärystä. Panadol auttaa joskus harvoin. Neuvolalääkäri oli just, mutta tietysti unohdin kysyä asiasta kun lekuri tuntui kovasti kiireiseltä. Pitääkö tässä tosiaan päivystykseen lähteä, vai olisiko teillä tarjota jokin toimiva konsti oloa helpottamaan?

Kommentit (6)

Vierailija

Jos vaan fyssarit antaa sitä niin hyvä. Mie kävin hieronnassa viikolle 34 asti kun eivät mulle antaneet akua. Hyvää teki. Nyt oon käyny vesijumpassa ja tehny hanskoilla liikkeet jotta on veri kiertänyt taas. Sekin hyvä vaikken vesijumpasta erityisesti perusta.

Jos uskallat kylmägeeliä niin kokeile. Halvemmalla tosin saat samaa tuotetta hevostarvikekaupasta.

Vierailija

Mulla oli kans pari viikkoa pää joka päivä kipeenä, niskoista johtuen. Mainitsin asiasta nevolalääkärille joka käski jumpata ja käydä hierojalla. Lääkäri antoi myös luvan ottaa väliaikaisesti ibuprofeenia siis Buranaa. Joten otin buranaa kahtena peräkkäisenä päivänä 1 tabl/pvä. Kivut hävis eikä oo takasin tullu ahkeran kuminauhajumpan ja venyttelyn ansiosta. Myös uusi niskaa tukeva tyyny on aivan erinomainen. Ei oo enää aamuisin niska jäykkänä kun herää.

serafiia rv 14+3

Vierailija

Suunnilleen samoilla viikoilla mennään ja mulla on ollu kans tuommosia vaivoja, ei tosin noin pahoja mut kuitenki. Päänsärky usein lähti kun joi vettä paljon, siis ainakin litran melkein yhteen menoon ja tuntu että se auttoi myös niskakipuun. Ja Huomasin, että kahvi aiheutti mulle päänsärkyä ja oon nyt jättäny sen pois ja eipä ole sen jälkeen pahemmin särkeny. Että tässä mun keinot mutta jos joku tietää parempia vinkkejä niin hyvä vaan...

Vierailija

.. jo useamman viikon ajan, ei mainittavaa vaikutusta. Sanottakoon vielä, että vaiva ei ole uusi, vaan niskahartiasäryt ovat olleet vaivana ajoittain koko aikuisiän. Nyt vaan ei voi käyttää samoja troppeja kuin ennen.

Vierailija

Mulla oli sama vaiva tuossa kuukausi sitten, niskat jumissa, päätä särki huimasi, oksetti, lopulta niska meni niin jumiin ettei pää kääntynyt yhtenä aamuna vasemmalle ollenkaan.

Menin sitten hierojalle ja sen jälkeen tuntui kuin ei olisi päätä ollenkaan, aivan ihana tunne. Nyt olen sen jälkeen käynyt kerran ja pitäisi käydä säännöllisesti mutta rahat tekee tiukkaa just nyt. Mutta menen heti taas kun helpottaa sen suhteen.

Hierojallahan voi käydä raskauden aikana, mutta jos mahallaan olo tuntuu jo tukalalta niin voi olla istualleen hierottavana.

Vierailija

Mä usein meen saunaan ja kun on lihakset lämmenny alotan varovaisen venyttelyn jo saunassa. Jatkan sitä sitten vielä saunan jälkeen ja isken lopuksi jäägeeliä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat