Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (30)

äitini uskoo kaiken, mitä joku muu sanoo. Siis tyyliin jos yksi lekuri kirjoittaa, että voi on hyvästä, niin johan se taas hyvällä omallatunnolla vetelee voita ja punaista maitoa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta äitini on myös älykäs, ja elämänkokemusta ei voi saada kuin elämällä. Hän ei valitettavasti ole saanut käydä kouluja, mutta pidän häntä silti älykkäänä. Hän on vain turhan arka (latistettu) ja arvostaa itseään ihan liian vähän.

Jos ihmisellä on vain yksi oikea tapa elää elämää ja kaikki muut on vääriä, niin ei hän kovin älykäs voi olla. Näitä oikean elämän kriteereitä äitini sitten peilaa ympäristöönsä arvostellen muita ( voitteko muuten kuvitella, että on jopa yksi oikea tapa hymyillä tai nauraa :)) ).

Nopeammat hoksottimet asiassa kuin asiassa, sosiaalinen ja huumorintajuinen. Elämänviisautta ja kokemusta, mutta välillä aika negatiivinen ja pessimistinen. Elämä potkinut paljon päähän.

Äitini on hyvin älykäs muttei ole sitä osannut hyödyntää kun on kovin herkkä yksilö. Minä en varmaankaan ole älykkyysosamäärältäni aivan samoissa lukemissa mutta pärjääjätyyppiä.

Äitini on kyllä viisaampi, osaavampi ja pärjäävämpi. Minä olen vähän reppana ja joudun usein soittamaan äidiltä apua erilaisissa käytännön asioissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat