Mikä on pahin kipu jonka olet tuntenut?

Vierailija

Itselläni oikein voimakas allergiareaktio vie jalat alta kun sattuu vatsaan niiiiiin paljon.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

enkä valitettavasti menettänyt tajuani hetkeksikään. mm. masani repesi. autossa istuin jumissa puolituntia ennen ambulanssin saapumista sitten armeliaasti menetin tajuntani.

Vierailija

synnytys ilman kipulääkkeitä tai mitään lievitystä oli kyllä KAAMEAA! Toivon todella että olisin menettänyt tajuni, enkä olisi hengissä selvinnyt jos olisi kauemmin kestänyt. Se kipu on niin valtavaa, tuntui todella epätoivoiselta ja ahdistavalta! Niin suurta kipua en ole edes hampaissani tai ikenissäni tuntenut!

Vierailija

Eli edellinen avomieheni oli kuolla (ja hetken luulinkin että kuoli jo). En saanut henkeä, pisti rintaan hengittäminen, pyörrytti, sattu vatsaan ja päähän.. Mitään elimellistä vikaa minusta ei löytynyt, vaikka lääkäri tarkisti tuon " kohtauksen" jälkeen. Eli oli puhtaasti henkistä, mutta muistan kyllä että fyysiselle tuntui..

Vierailija

sen pahempaa ei voi kuvitellakaan olevan!Olen monet kerrat pyörtynyt ja huudan ja itken kivusta,mikään ei auta,ei sitten mikään.Kestää n.6 tuntia yhteen putkeen ja on tuskaa!Luulen että on 100 kertaa pahempaa kuin synnytys ja on joka kuukausi.

Vierailija

Toinen on oiken viimeisen päälle oleva hammaskipu,ei mikään pieni jomotus vaan oikein juuria myöten tuleva kipu ja toinen minkä olen laskenut maailman kauheimmaksi kivuksi enkä koskaan sitä toivo kellekkään oli kun anginan seurauksena tuli paise kurkkuun ja sitä kun sitten puuduttelivat ja puhkoivat ja imivät niin....hyi,se oli niin kamalaa etten enään koskaan toivo kokevani samaa,sattuu kun valmiiksi jo tosi tulehtuneeseen ihoon pistetään neuloilla ja saksilla ja yök!!!!!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat