Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olette varmaan lukenut ja neuvonut eri ihmisiä sata kertaa mutta vielä yksi...

Vierailija

perheeseemme kuuluu 2lasta alle 5v, mies ja minä. mies käy töissä (itse käyn keikka töitä tekemässä) hoitaa kotia ym. ym... siis perheen kannalta katsottuna aivan ihana...mies

mutta minä en rakasta miestäni en ole ikinä oikeestaan rakastanutkaan...menimme naimisiin täysin muiden painostuksesta...siis ikää nyt 30v ja menimme naimisiin 5v sitten (ettei nyt kuitenkaan ihan junnuja oltu)...

siis kysyn vaan onko mulla ns. lupaa (väärä sana) rikkoa meidän perhe? siksi että minä en jaksa tätä teeskentelyä muille että ollaanpa ihania ym.. se kuka kokenut saman varmasti ymmärtää.

haluaisin joskus elämäsäni kohdata sellaisen miehen jota rakastan jota minä rakastan ja tietty hänkin minua. mieheni tunteista ei oikeen ota selvää välillä pitkiä masennuskausia toisinaan on ihana...siis kysykää ja kommentoikaa vaan?? teksi on varmasti epäselkeää ja kirjoitusvirheitäkin löytyy mutta se on vain elämää =)

Kommentit (3)

Vierailija

- et rakasta miestäsi

- et ole koskaan edes rakastanut miestäsi

- menitte naimisiin muiden painostusta (kiva olis kuulla millaista mahtoi tuo painostus olla)

... eiköhän tuo aika selvältä kuulosta.

Vierailija

minun mielestäni teidän ei olisi pitänyt alunperinkään mennä naimisiin, mutta nii kuin sanot että oli muiden painostusta mukana... Ehkä teidän täytyy erota. Onnelisuus on kuitenkin aika tärkeää parisuhteessa ja rakkasu.

Uusimmat

Suosituimmat