Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heitteleekö muiden mielialat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heitteleekö muiden mielialat raskaudessa, ja onko kellään muulla välillä masennusta?? Ehkä omalla kohdallani eniten siksi, että lähipiirissä ei ole ketään joka olisi kokenut lapsettomuutta tai joka olisi juuri nyt kiinnostunut keskustelemaan raskaudesta, ja jonka kanssa voisi näistä asioista jutella. Tai sitten tämä johtuu vaan hormoneista...

Hassua, kun vihdoin ja viimein on raskaana ja kaikki on mennyt ihan hyvin, ja etukäteen olin aivan varma että jos joskus tähän asti päästään niin riemulla ei ole rajoja. Olen yllättynyt siitä miten epäuskoinen olo on vieläkin, ja miten kaukaisilta vauvan syntymä ja tuleva elämänmuutos tuntuu! Tietysti usein on myös iloinen olo. Voin vain kuvitella miltä tuntuu kun tuntee ne ensimmäiset liikkeet.

Minulla on nyt menossa toinen kolmannes, viikkoja on 15+. Tulokas on tulosta toisesta icsistä.

Miten muut lapsettomat plussanneet kokevat/ovat kokeneet odotuksen, onko teistä ollut helppo liukua tuonne " normaaliodottajien" maailmaan, ja missä vaiheessa odotus alkaa tuntua todelta?

Kärsimätön jaipur74

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat