törppö mies kaupassa perheineen.

Vierailija

Tulipa taas paha mieli perheen äidin puolesta. Äiti oli ylipainoinen ja isä sellainen tavallinen taatelintallaaja, perheen poika oli hiukan ylipainoinen myös. Koko armaan kauppamatkan ajan tuo isä mollasi perheen äitiä, siis ihan koko ajan. ' Anteeksi rouva, mutta meidän matamin pitäisi päästä teidän ohitsenne, sekun on niin lihava, niin voisitteko ehkä väistää?' ' Vyöryhän vuoriseni hakemaan sitä vihannesta sitten, sinä ainakin tarvitset sitä!' ' Katso nyt Roope, melkein jokainen nainen täälläkin on paremman näköinen kuin meidän syöttöpossu.' Ja niin edelleen aina vain jatkuen. Koko ajan tuo naisrassukka yritti hymyillä ja oli hiljaa. Kuinka joku mies voi olla noin idiootti? Ja mikä tärksintä, kuinka joku jaksaa kuunnella tuollaista puhetta edes väliaikaisesti ( ja vielä lapsen kuunnellessa vieressä ).

Voimia tuolle naiselle!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tosin oli jo vanhempi. Sellanen helvetin ällöttävä läskikasaäijä jolla alahuuli roikkui. Oli vaimonsa kanssa laivalla, tietty TaxFreessa haalimassa halpaa kaljaa. Vaimo oli tosi symppiksen oloinen ja hyvin itsestään huolta pitänyt vanhempi nainen. Toi äijä tuli roikkohuulensa kanssa jotain lepertelemään mulle ja kaverilleni, siis jotain vitun ällöttävää " flirttiä" . JA vaimolleen samalla siinä haistatteli ja rähjäsi mitä sattui. JA vaimo vaan hymyili just sillai alistuneesti " eihän tässä mitään" - tyyliin. Ja mies siis ei ollut edes humalassa.

Vierailija

Kukaan nainen ei ansaitsisi tuollaista!

Kyllä jokaisella on oikeus suhteeseen, jossa häntä rakastetaan varauksetta, eikä minkään painon mukaan!

:(

Vierailija

Kun ilmiselvästi miehellä on tosi isoja ongelmia itsellään ja hän peilaa ne sitten kumppaniinsa. Kun lapsi oli mukana, kuuli hän ihan varmasti kaiken ( ehkä samanlaista kielenkäyttöä tai pahempaakin kotona ) ja pahimmassa tapauksessa hän jatkaa isän käytöstä edelleen omassa parisuhteessaan aikanaan. Jollei nainen saa voimia oman hyvinvointinsa kannalta lähteä, eikö olisi syytä lähteä tuon pojan takia, jotta hänestä kasvaisi edes naisia kunnioittava ihminen. Toivottavasti tuo ap:n kuvaama nainen löytää lopulta voimia hylätä huono suhde, ennen kuin se on myöhäistä. Helppoa se ei varmasti tule olemaan.

Vierailija

Kyllä tuntisin myötähäpeää jos tuollaisiin törmäisin kaupassa. Itse en moista kuuntelisi sekuntiakaan, lentäis ukko maata kiertävälle radalla jos edes muka-vitsinä tuollaista heittäis. =/

Vierailija

arvostelee läskiksi, ja haukkuu, vaikka on ihan normaalipainoinen ja voisi käyttää napapaitaa.

samana päivänä kun tämä sisko lähti synnyttämään mies haukkui laiskaksi ämmäksi kun ei supistuksiltaan meinannut pystyä pukemaan esikoispoikaa. ja tämän siis kuulin itse kun olin paikalla...

itse tämä kaljamahainen äijä löhösi sohvalla kalja kädessä...

että kyllä niitä löytyy!! en vaan ymmärrä mikä saa pysymään yhdessä tuollaisen miehen kanssa.

ja mistä hemmetin metsästä noita äijiä löytyy????

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat