Milta huoltoaselmilta saa S-bonusta?

Vierailija

Tynnetäänkö se s-kortti sinne automaattiin???

Kommentit (10)

Vierailija

Hei, autetaanpa näitä todellisia huoltoasemia, siis niitä, joissa tehdään jotain autollekin eikä pelkästään myydä kahvia ja tankata automaatista. Parhaiten se käy päinsä kun suosit sellaisia huoltoasemia automaattien sijaan, joissa on kahvion lisäksi myös auton huoltopiste.

Minä jäin 2v lapsen kanssa tien poskeen viime syksynä eikä vastapäätä olevalla ABC-kuppilalla ollut edes rengasavainta, että olisi voitu rengas vaihtaa.

Mies aina sanoo, että kannatetaan oikeita huoltoasemia eikä kuppiloita ja nyt vuoden olen tankannut oikeilla HUOLTOASEMILLA, siellä saa renkaanvaihdon lähes aina aukioloaikana, ei tarvitse odottaa seuraavaa päivää tai viikonlopun ylitse.

Vierailija

Nykyään oikeita huoltoasemia on todella harvassa, pääasiassa ovat polttoaineita myyviä elintarvikekioskeja.

Joiltakin SHELLin asemilta saa S-bonusta.

Vierailija

Oikea nimitys on liikenneasema.

Huoltopalveluita saa todella harvalta asemalta ja sen vuoksi nimitys onkin muuttunut.

En siis ymmärrä, miksi minun pitäisi käyttää ns. miehitettyjä asemia ja maksaa siitä ilosta, että siellä joku leikkii ruokakauppiasta ja ravintoloitsijaa? Muita palveluita kun ei enää saa (paitsi ehkä arvanmyyntiä noiden em. lisäksi)

Mieluummin tankkaan autoni tehokkaasti automaattiasemalla.

Vierailija

Kortti laitetaan automaattiin ohjeiden mukaan ennen maksukorttia tai seteliä, sitten valitaan joko bonus tai tili (eli S-kortilla voi myös maksaa tililtä) ja sitten kortti pois ja maksu normaalisti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat