El Naturalista -kengät?

Vierailija

Onko kokemuksia, ovatko niin mukavia kuin miltä näyttävät? Suosittelisitko? Katselin niitä tänään kaupassa, mutta en vielä raaskinut ostaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Keskustan liikkeissä kyseisen merkin kengät ovat hyvin harvoin alennuksessa, sillä mallit pysyvät samoina useampia vuosia. Ostamiani talvisaappaita näin seuraavana vuonna Sokoksella täyteen hintaan (n. 170 euroa!), kun itse olin ed. keväänä hankkinut ne alle satasella.

Kannattaa siis tsekata pienemmät kenkäliikkeet, joissa merkkiä myydään, alesesonkeina. :)

Vierailija

Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut näin hyviä kenkiä. Ovat hintansa väärtit ja erittäin kestävät. Mun kaverilla on ollut samat jo kolme vuotta eikä mitään vikaa vieläkään ja pitää niitä melkein aina. Suosittelen.

Vierailija

Minulla on yhdet kävelykengiksi sopivat kesä-syyskengät, joita olen käyttänyt kohta kolme vuotta. Ovat tosi hyvät jalassa, mielettömän mukavat - ja kivan näköiset. Minulla on myös talvikengät, saappaat, jotka myös ovat sekä tosi kivat että mukavat.

Molemmat parit olen tosin ostanut alennusmyynneistä, joten täyttä hintaa en ole joutunut maksamaan. Talvisaappaat satuin vielä löytämään jostain loppukevään alesta - 70 % hintaan, joten ovat TODELLA haukkuneet hintansa! Ekat talvikengät, jotka eivät ole Helsingin talvessa kuluneet parissa kuukaudessa pohjasta puhki.

Nyt haluaisin hankkia uudet kesäksi, mutten raaski. Jos varaa olisi, hankkisin varmasti. :)

Vierailija

Hinta satasen korvilla. Ehkä ei mikään ultrakova hinta kengistä, mutta ehkä hieman kallis kesän heräteostokseksi, ainakin AP:n budjetille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat