Miks on supistanut jo monta tuntia? Rv23 menossa...

Vierailija

Inhottavaa,onko tää nyt supistusta? Mahaa vihloo ja sellainen tunne et kohta lorahtaa veret pöksyyn; kipu siis samanlaista kuin kuukautiskipu. Täss ei vaan oo mitään selkeetä taukoo tai mitään, vaan yhtä suurta jomotusta jo kolmatta tuntia nyt....

Sektio on tehty helmikuun lopulla, eikä edellisessä raskaudessa ollut minkäänlaisia supistuksia (sektio PT:n vuoksi) joten ei kokemusta supisteluista....

Auttakaa tietämätöntä!

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla itelläni oli sellanen " kestosupistus" rv 28 ja vessassa huomasin että tuli kamala limaklöntti myös. VAuva saatiin kuitenkin pidettyä masussa raskausviikolle 30, mutta sinuna jo kiirehtisin.

Vierailija

Kiireesti näytille!! Mulla syyskuun alussa rv 21 alkoi samalla lailla kivut ja tuntu ettei oo yhtään taukoo! 2 tuntia mietin kotona ja sit vessa reissun yhteydessä tuli paksua limaa. Sitten lähin synnärille...kohdunsuu 5 cm auki, vedet meni tutkimuspöydällä! siitä 4 tuntia niin synnytin enkelityttömme ja viikkojen takia ei ollut mitään tehtävissä!!

Vierailija

jos et pidä kiirettä saatat synnyttää 23 viikkoisen keskosen..

itse jouduin sairaalaan kivuttomien suppareiden pehmennettyä kohdunsuuta rv22+.

Vierailija

mut pyyhkiessä tuli emättimestä iso mälli limaa?

Mieskään ei ole kotona....Kyllä mä taidan soittaa sinne synnärille. Supistus kyllä hieman hellitti, muttei kokonaan loppunut...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat