IIKS!! Millä saa ruusunmarjatahrat pois?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tuli sotkettua hirmu nätti lainapaita... Oisko vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija

sappisaippualla vanhat ruusunmarjatahrat. Kokeiltu on. Tänään hain ammoniakkia ja sitruubahappoa apteekista, huomenna teen sen emäs-happokokeilun...Jossain vanhassa viestissä joku tekstiilialalla oleva oli neuvonut, että kaikki tahrat lähtee Vademecum-suuvedellä pois!

Vierailija

Itse kyselin samaa taannoin. Haulla löysin linkin jonnekin Marttojen sivuille, joilla oli tahranpoistovinkkejä tyyliin " järeämmät aseet" . Kloritet ja normaalit tarhranpoistoaineet olen jo tuloksetta kokeillut (myös sitruunahapon, joka taas tepsi ainoana rautatahroihin), seuraavaksi kokeilen happo-emäskäsittelyä. Ohjeet juri tuolla Marttojen sivuilla.

Vierailija

sappisaippuaa. Maksaa muutaman euron ja on myynnissä juuri tuolla nimellä. Palasaippuaa hierotaan tuoreeseen tahraan ja pestään normaaliin tapaan. Olen saanut sillä jopa vanhoja tahroja pois, tosin en aivan kaikkia, mutta esim jättimäisen mangoläikän sain pois, kun se ei normaalissa pesussa lähtenyt. Kannattaa kokeilla!

Vierailija

kotona sitä on muttei täällä mummolassa. Jospa sillä lähtis vielä vanhaki tahra. Toivotaan ainaki kovasti. Tuleepa nostettua tämä vielä, jos vaikka tulis vielä kuolemattomia vinkkejä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat