Eliina!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ajattelin vaan tulla pitkästä aikaa kyselemään kuulumisia. Toivottavasti näet viestini =)

Miten teillä nyt menee? Joko asiat alkavat selvitä parhain päin?

Meillä menee vaihtelevasti, mutta onneksi suurimman osan aikaa hyvin. Asiasta ollaan aika paljon puhuttu, välillä rauhallisesti, välillä vähemmän rauhallisesti. Pääasia kuitenkin, että ollaan saatu käsitellä tapahtunutta sekä suhdettamme.

Itsellä vielä mieliala kovasti vaihtelee. Toisina päivinä olo on onnellinen ja iloinen, kaikki tulevaisuus näyttää valoisalta. Toisinaan taas tapahtunut on mielessä paljon, olo epätoivoinen, pettynyt ja surullinen. Mieheni on miettinyt asioita kovasti ja katuu todella, hän on saanut entiset tunteet minua kohtaan takaisin.

Tällaiset kuulumiset minulta, onneksi kaikki alkaa kääntyä pikku hiljaa parhain päin =)

Kommentit (1)

Vierailija

Huomasin juuri viestisi. Meillä menee siten, että mies ei ole saanut tunteitaan järjestykseen, eli kun hän oli ja on edelleen oikeasti rakastunut tähän toiseen, niin hän ei ole pystynyt keskittymään meidän suhteemme rakentamiseen tai ei ole edes päässyt irti tästä toisesta naisesta. Minä olen ollut mielestäni se osapuoli meidän suhteessamme, joka on uskonut ja jaksanut luottaa siihen, että asiat vielä kääntyvät parhain päin. Miehellä ei ole ollut riittävästi tahtoa, voimaa ja kykyä saada ajatuksiaan järjestykseen ja hänen tunteensa tuota toista kohtaan olivat ja ovat mielestäni liian vahvat. En uskalla ryhtyä näin keskeneräisessä asiassa yrittämään suhteemme uudelleen virittämistä.

Minulla on siis tällä hetkellä luottamus mennyt ja olen katsonut parhaaksi jatkaa eteenpäin lasten kanssa. Omat asiani ovat kuitenkin järjestyksessä ja olen ratkaisuun tyytyväinen ainakin siltä osin, että olen jollain tasolla saanut mielenrauhan. Mies ei ole tyytyväinen, koska hän olisi ehkä kuitenkin halunnut jatkaa kanssani, mutta huomasi asian vasta siinä vaiheessa kun minun haluni oli jo lähes kokonaan mennyt. Nyt näyttää siis siltä, ettemme jatka yhdessä, mutta koskaan en uskalla sanoa 100 % varmuutta enää mistään, koska tilanteet muuttuvat.

Mukava kuulla että teillä menee ihan hyvin. Meilläkin menisi varmaan hyvin, jos miehellä olisi ollut asiaan yhtä vahva tahto kuin minulla, ja jos olisin pystynyt luottamaan siihen, että hänen ajatuksensa ja tunteensa ei jatkuvasti muutu ja vaihdu.

Kiva kun kyselit kuulumisia. Hyvää jatkoa teille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat