Diane Nova ja sivuvaikutukset?

Vierailija

Näyttää olevan tuttu merkki palstalaisille, joten ajattelin kysäistä.

Sain kyseistä merkkiä finniseen ihoon ja nyt viikonlopun aikana olis tarkotus alotella kun menkat alkaa...

Terkka vaan sano, että on aika tujuja, että mitä sivuvaikutuksia niistä on mahdollisesti tullut?

Kaikkihan on yksilöllistä, mutta tietäis mihin varautua...=)

Kommentit (7)

Vierailija

Verenpainetta kannattaa tarkkailla. Limakalvot voi kuivua ja mulle gynegologi sanoi, että pelkällä vedellä pitäisi alapääkin pestä.



Mutta mulla auttoi näppyihin parissa kuukaudessa eli tosi tyytyväinen olen ollut. Nyt tosin olen lopettanut, kun vauvaa suunnitellaan.

Vierailija

iho kyllä parani, mut parisuhde päättyi, eikä ihme. näin jälkeenpäin muistellessa olin kyllä oikeesti mielialanvaihteluiden takia aika hullu joten ei ihme että suhde meni paskaksi. söin diane novia 2 vuotta, enkä ole sen jälkeen enää e-pillereihin koskenut.

Vierailija

jota ensiksi kokeilin akneen. roaccutanin tulokset ovat olleet melko lailla pysyvät. kuurista jo 8 vuotta ja rasvainen iho ei ole palannut.

Vierailija

Oli pakko lopettaa, kuulemma ei tee aivoille yhtään hyvää. Muuten sopivat tosi hyvin ja auttoivat tässä jo esiin tulleisiin vaivoihin. Kannattaa kokeilla, ei sitä muuten tiedä.

Vierailija

Mulla vaikutti siis lähinnä mielialaan..



Paino nousi 9kg ekan 2kk aikana, mistä olisi kyllä jo pitänyt ymmärtää, etteivät nuo pillerit minulle sovi. Usealla ystävälläni on kuitenkin Diane Novat käytössä, ja heille ovat sopineet mainiosti, joten eipähän yleistetä :)

Vierailija

Painoa ei tullut yhtään lisää (olen käyttänyt jo vuosia), iho parani parissa kuukaudessa ja rasvaisuus lähti myös. Kivuliaat kuukautiset lähti myös!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat