" Minua sanottiin lihavaksi, haluan tehdä rikosilmoituksen"

Vierailija

Poliisi: mutta tehän olette lihava.

Mamma: niin mutta ei minua saa herjata. Ja se on väärin, en ole oikeasti lihava. Olen muodokas. Oletteko jotenkin outo mies?

Kommentit (13)

Vierailija

Vauva-lehti ei vastaa keskusteluissa esitetyistä aineistoista eikä mielipiteistä. Vastuu viestien sisällöstä kuuluu kirjoittajalle itselleen.

Keskusteluissa on noudatettava lakia. Rasismi, kansanryhmää vastaan kiihottaminen, herjaukset ja kunnianloukkaukset sekä yksityisyyden loukkaaminen on ehdottomasti kielletty.

Toivomme kaikkien keskustelijoiden noudattavan foorumeilla hyviä nettitapoja.

Palstoille ei kaivata ivaa, haukkumista, ylenpalttista kiroilua, asiattomia linkkejä, monistamista eikä tarkoituksellista loukkaamista.

Älä mainitse ns. tavallisten ihmisten nimiä tai yhteystietoja.

Mielipiteiden kirjo ja sananvapauden harjoittaminen on keskustelupalstojen elinehto. Muista silti perustella mielipiteesi ja argumentoida - älä tarkoituksellisesti lietso riitoja.

Netissä ISOJEN KIRJAIMIEN käyttäminen tulkitaan huutamiseksi - älä huuda turhaan.

Vierailija

Keskusteluissa on noudatettava lakia. Rasismi, kansanryhmää vastaan kiihottaminen, herjaukset ja kunnianloukkaukset sekä yksityisyyden loukkaaminen on ehdottomasti kielletty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat