Tunteeko tällä kukaan muu olevansa läski M-kokoisena?

Vierailija

Mulla on n. 5 raskauskiloa jäljellä, eli olen nyt M-kokoinen, kun ennen S oli sopiva. Paidoista siis kyse, housuissa S ei yleensä ennenkään sopinut. Ei hitto, pakko laihtua, kun ei ole varaa uusia koko vaatevarastoa...

Kommentit (12)

Vierailija

Ja paidoissa menee just tuo M. Vanhat S-koon paidat mahtuu just ja just, mutta ovat rintojen kohdalta niin pinkeän näköinen, että eihän sitä kehtaa sillai ulos lähteä.

Vierailija

Minä olin langanlaiha ennen lapsia (53 kg), nyt painan n 59, ja se häiritsee. Olen 167 cm pitkä. Haluaisin laihtua n 3-4 kg, mutta en kehtaa kertoa sitä kenellekään tai hakea vertaistukea, kun en ole "ylipainoinen". En halua olla laiha, mutta timmi! :) Haluan pysyä hyvän kuntoisena ja näköisenä vaikka olenkin kahden lapsen äiti.

Vierailija

Jos keskimittainen on vähän pullea, oletan ettei vaatteet lopu kaupasta heti kesken, sillä vaatteet on kuitenkin suunniteltu keskipituisille. Itselläni on lyhyenä ja lyhytselkäisenä heti ongelmia jos joudun ostamaan 32 tai 34 isompaa.Kokojen 36 ja 38 yläosat ovat esimerkiksi liian pitkiä eikä ongelmaa voi korjata helmaa lyhentämällä (puseroiden ym. rinta ja vyötärö menevät väärään kohtaan ja lantio lepattaa väljänä reisien korkeudella). Pitemmillä ei tätä ongelmaa kaiketi ole.

Vierailija

Mä käytän kokoa L enkä tunne olevani lainkaan läski. Ennen lapsia koko oli M ja joskus jopa S.

Tai ehkä mulla on joku -reksia, katsoessani peiliin näen hoikan ihmisen. ;D

Vierailija

170 cm ja 65 kg. Olen todellakin mielestäni läski (vaikka se M koko mahtuukin päälle), raskauskiloja jäljellä 6 ja se ahdistaa. Ei tästä neljännestä raskaudesta näköjään enää niin nopeasti palautunutkaan...

Vierailija

Jos olen kokoa M, olen jo (myös muiden mielestä) pulskan näköinen (lihon omenaksi, jos painoa tulee liikaa, jalat ja peppu ovat pulskanakin melko timmit).

Nyt kun olen kokoa XS tai 32-34, koen olevani ihan ok. Painoindeksi on kohdallaan, mutta mahassa olisi vieläkin ehkä kilo tai kaksi ylimääräistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat