Raskaus ja ihottumaa navan seudulla..

Vierailija

Ja kutisee aivan vietävästi! Yritän olla raapimatta koska pahenee entisestään.. Mitäköhän voisi olla tämä ihottuma navan ympärillä, pieniä punaisia näppyjä? Onko jollain muulla ollut joskus vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Sama juttu täällä, ihottuma ilmestyi about rv37 ja pahenee nyt koko ajan, rv41 menossa nyt. Vaatii todellista päättäväisyyttä olla raapimatta kun kutisee hulluna! Kätilö ei osannut eilen sanoa juuta eikä jaata. Ehkäpä tämä ei siis ole vaarallista ja poistuu itsekseen kunhan arvon vauva suvaitsee ulostautua..

ap

Vierailija

Vatsa oli siis jo iso, kun näppylät ilmestyivät. Kysyin lääkäriltä asiasta, ei osannut sanoa mitään. Johtuivat kyllä jotenkin raskaudesta, koska hävisi synnytyksen jälkeen eikä ole sen jälkeen tullut.

Vierailija

Mulla oli!! Nyt synnytyksestä 2 viikkoa ja näpyt ja kutitus alkaa oleen ohi.. Ootko pitkällä raskaana? Mulle noi näpyt iski n. rv 37 ja paheni loppua kohti.

Ootko jutellu neuvolassa? Mun neuvola ei osannu auttaa ja sairaalassa koitin kysellä kun synnytys alkoi eikä kukaan tienny mistä johtuu.

Käytin viikon ajan varovasti kortisonivoidetta ja sitten vesirokkoon tarkotettua öljyä joka hillitsi kutinaa hiukan.

Mulla noita kutiavia näppyjä alkoi tuleen ensin käsiin ja sittem mahaan ja jalkoihin. Lähinnä taipeissa pahiten.

Laita paljon ja usein rasvaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat