Pikaisesti apua!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sain neuvolasta sellasia vaaleanpunasia " lapsivesi-lappuja" . Onko jollaki kokemuksia, minkäväriseksi se muuttuu silloin kun kyseessä on lapsivesi? Äsken veski reissulla kun olin pitkän pissan päästänyt pönttöön tuli sellanen olo, että taitaa vielä tulla jotain. Ei paljon, mutta jonkin verran lirahteli pönttöön jotain!?! Säästinpä sitten vessapaperin johon pyyhin ja painelin tuon vaalenapunaisen lapun siihen ja se muuttui kuin muuttuikin siniseksi. Ja sitten tuli mieleeni kauhea epäilys, että pitikö se muuttuakki siniseksi jos on kysessä lapsivesi!?! Ei kyllä ole enempää lirahellut nyt 10 min aikana... vaikka toivottavaa olisi, että lirahtais vaikka heti kunnolla. Viikkoja on 41+1 ja vauva on jo niin alhaalla että joka askel käy kipeetä. Muutenkaan ei haittais vaikka lähtö jo tulisi...:)

Jos joku vastaisi jos on kokemusta tai muistaa miten asian piti olla, kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

piti kirjoittamani vielä, että ei varmaan olisi yhtään ihme vaikka lapsivettä lirautteliski, kun 3-4cm oli paikat auki toissapäivänä ja limatulppa tuli eilen. Tämä on toinen raskauteni, mutta tuntuu, että olen ihan ensikertalainen koska esikoiseni käynnistettiin ja olin siis valmiiksi sairaalassa. Nyt kun kotona vain odotellaan ja odotellaan ja laskettuaika on ohitettu viikko sitten, niin vähän meinaa jänskättää...

Vierailija

se värjäytyminenhän reagoi ph:hon. ja sekä sun pissi että lapsivesi jossa on vauvan pissiä värjää sen.

eli pitäisi odotella muita lirahduksia. lähinnä noilla on tarkoitus erottaa valkovuodosta se lapsevesi. koitapa uusiksi jos jotain lirahtelee ja ole pissimättä.

eiköhän se lähtö kohta tule!

Vierailija

Kyselit aiemmin illalla lapsivesiliuskoista eli lakmusliuskoista ja niiden värjäytymisestä. Liuskat muuttuvat sisnisiksi vain ja ainoastaan lapsiveden vaikutuksesta, eli sitä on lirahtanut ainakin silloin kun liuskalla testasit. Mikään muu ei sen väriä muuta. Kokeilehhan vielä uudemman kerran vaihtaako liuska väriä ja jos vaihtaa, niin silloin lapsivettä kohdusta lirahtelee ja taidat päästä piakkoin synnyttämään! Onnea matkaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat