LASTEN SUKAT -KETJUKIRJE! Oletko mukana, onko toiminut?

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Näin ollen se on reilua jo osallistuneita kohtaan. Itse lähetin kerran takaisin ja yhden kerran lähetin sukat eteenpäin, mutta itse en saanut ainuttakaan.Ei sinänsä harmittanut, olinpahan osallistunut, so what vaikkei sukkia tullutkaan.

Vierailija

5 sukat muistaakseni. Nyt vasta tuli viimeisimmät vaikka kirjeestä on jo aikaa kun lähetin. Mukava mieli tuli kyllä. Yksi ihminen sanoi ystävälleni, ettei hän jatka sitä mutta lähettää mun pojalle silti sukat, tosi kilttiä ja kivat sukat olikin! Ainoo harmittava on se, ettei ihmiset kirjoita nimeään tai siis lapsen nimee kun leimakin yleesnä suttuinen, ei siis hajua kenen sukkia. Silti ilmeisesti vain2-3 ystävääni ja heidän tuttuaan on jatkanut kirjettä.

Vierailija

eikö olisi hauska saada erilaisia sukkia? mä ainakin jatkan ja innoissani odotan aina paluupostia, mutta valitettavan harvoin sitä tulee.

Vierailija

itsekin kerran yhdet lähetin, ainoitakaan ei tullut takaisin. Ketju katkeaa siinä vaiheessa, kun kaveripiirin tutut on käyty läpi, kellekä sitä viimeiset niitä jakaisivat, kadulla vastaantulijoilleko? Ja aina joku ei jatka joten määrä vähenee sitäkin kautta.

Ei kannata jatkaa, tulee vain paha mieli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat