Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veneily ja raskaus- jos viikkoja 27 ja kohdunsuu pehmennyt ja auennut sentin verran..

Vierailija

uskaltaisitko lähteä mökille tässä tilassa? Lepoa on määrätty , ei vaakatasossa kuitenkaan pakotettu olemaan. Mietin vain veneilyä, kuitenkin sen verran aina kolisee että hm....voisko käynnistää synnytyksen??

Kommentit (10)

Vierailija

synnytyksen- kai normaaliraskaudessa kuitenkin voi veneillä, mutta mietin että nyt kun auennut ja supisteluja ollut, voisiko se veneen "hakkaaminen" kuitenkin tehdä jotain lisää?Kuitenkin aina sen verran kolistaa. Lyhyt venematka, mutta silti...

ap

Vierailija

miettisin todella tarkkaan, minne lähtisin. Supisteleeko paljon, onko muita oireita? Jos kyseessä on lyhyt matka mantereelta saareen ja mökillä saisi oikeasti levätä ja sieltä pääsisi tarvittaessa nopeasti lääkäriin, niin sitten mutta muuten, en ehkä lähtisi.

Vierailija

Mun anoppi joka on sairaanhoitaja/terveydenhoitaja ja kätilö sanoi, että tuo tilanne (mulla oli sama) vaatii vuodelepoa. Eli itse kävin vain syömässä ja vessassa. rv:t 25-32. Miksi ottaa riskiä?! Meille syntyi vielä pieni lapsi viikolla 39 viikolla 27 tuskin olisi ollut kiloakaan..

Uusimmat

Suosituimmat