Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiäislahja??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olisiko teillä ideoita mitä viedä lahjaksi? Kaikkea tuntuu jo olevan ja kun olen kysynyt, niin vastaus ei tarvi tuoda mitään.. Mutta totta kai vien jotain. Ideoita vaikka siitä, mikä on ollut ihanin oman lapsesi lahja? Itsellä ei vielä lapsia, tulossa kylläkin, joten vähän vaikeaa keksiä.. poikavauvan juhlat siis kyseessä.. en ole kummikaan, eli jotain muuta kuin kummilusikka =)

Kommentit (10)

Vierailija

Pentikin lastenlautanen + muki (todettu käytössä erinomaisiksi), Muumi-lastenastiasto, ehdottomasti Kulta-aika lapsuuden -kirja, johon voi kirjata yksityiskohtaisesti kehityksen ja kasvun vaiheet useaksi vuodeksi (ei vain vauvan ensimmäistä vuotta).

Meidän lapset ovat saaneet myös Pentikin kauniit valokuvakehykset, joissa on toisessa pieni nalle ja toisessa pieni pupu kuvan alapuolella.

Kiva idea oli myös toisen lapsemme saama todella upea Hanhiemon satuaarre -kirja, joka on pysyvä, ja josta on iloa todella pitkäksi aikaa.

Vierailija

korut ovat myös kivoja, pojalle käy vaikka kultainen ranneketju.

Itse ihastuin viimeisimmän vauvamme saamaan unipussiin, joka on ihanan lämmin ja pehmoinen vaunuihin makuupussin sijaan ja sitä voi käyttää kotonakin, sekä peittona myöhemminkin. Sen oli vielä hankkinut yksinhuoltaja-enoni. Liikuttavaa=)

Vierailija

seinälle kiinnitettävä soittorasia johon saa valokuvan, sekä jos haluaa tehdä itse niin siskoni otti pojalta sormiväreillä jalanjäljet ja teki niistä taulun. Tietenkin sitten esim Pentikin tai Arabian lasten astiat on tosi kivoja.

Vierailija

Pehmosoittorasia (vietiin serkun pojalle, ei ollut keltään muulta saanut), tina/hopea? valokuvakehyssoittorasia (todella ihana, meidän poika sai toisilta kummeiltaan) ja minä pienenä -kirja (jos ei sellaista vielä ole).

Vierailija

lampaantalja! ihanan lämmin ensin vaunuissa, sitten myöhemmin pulkassa. sisälläkin on kiva ottaa ilmakylpyjä taljalla. se on aika hinnakas, ehkä sen voisi hankkia yhdessä jonkun toisen kanssa?

pojalle sopii hyvin pikku prinssi-tavarat: kirja, taulu, astiat.

kantoliina ja ohjeet sen käyttöön, jos vanhemmat vähäänkään ovat kiinnostuneita aiheesta.

Vierailija

esim. karhu tai sydän riipus!:) Itse olen ostanut kummilapsilleni, jotka kaikki ovat poikia " Kulta aika lapsuuden" vauva-albumit. Tykänneet ovat!:)

Vierailija

lapsikuvioiset keräilylautaset seinälle, lasten astiasto, lasten ruokailuvälineitä, perinteiset vaatteita, lelukaari, puuhamatto, valokuvakansio, soittorasia, hyvä laadukas lelu...

Uusimmat

Suosituimmat