Valkoiset/luonnonvalkoiset toppahanskat talveksi??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mistä 3v tytölle valkoiset hanskat? Eipä ole tullut missään vastaan. Lämpimät ja kosteutta pitävät mielellään.

Kommentit (6)

Vierailija

Kohtahan on vaikka minkälaisia Joulumarkkinoita yms. Omatkin kintaani ovat sellaisilta, muutaman vuoden takaa jo.

Itsekin ajattelin ostaa omille lapsilleni ruskeat nahkakintaat, jos vaan vastaan tulee sellaiset.

Tietääköhän kukaan valmistajaa, jolta sellaisia voisi tilata?

Ja Lily, olen itsekin naurettavan " tarkka" näissä lasten varustelu-asioissa. ;) Johtunee siitä, että olen kotona päivät pitkät ja on tosiaan aikaa pohtia kaikenlaisia pikku-juttujakin...

Vierailija

Näytin tytölleni Poivren sivuilta kuvia takista ja hän piti siitä tosi paljon! Mutta itse en ole ihan varma - tavallaan tykkään siitä reippaasta meiningistä, mikä niissä takeissa on. Toisaalta se saattaisi alkaa tökkiä melko pian.

Onpas tämä lasten talvivarustelu olevinaan vaikeaa. ;) Liikaa aikaa mietiskellä näitä?

Vierailija

En tiedä onko tänä vuonna kenenkään mallistossa mutta kyllä valkoisia on aikaisemmin ainakin ollut.

Meillä on tytöllä ollut Poivren valkoiset hanskat. Samoin olen nähnyt Ticketillä vaaleita hanskoja. Ei puhtaan valkoiset, vaan olisiko shampanja oikeampi nimitys.

Mutta kuten sanottu, en osaa sanoa mistä nyt voisi saada.

Niin Poitou, mun täytyy (jälleen kerran;) perua puheeni niistä Poivren takeista. Hiplailin muutama päivä sitten sellaista Bam-Bamissa, eikä ne sen jäykempiä ole kuin Reimat ja Ticketitkään. Mulla oli siis väärä muistikuva tai sitten materiaali on muuttunut.

Lottis

Vierailija

Miten olisi nahkakintaat? Itselläni on sellaiset ja ovat kyllä mielettömän lämpimät ja mukavat kädessä.

Muuten en muista, että olisin koskaan nähnyt valkoisia rukkasia isommille lapsille. :(

Vierailija

mistähän pienelle löytäisi tuollaiset nahkakintaat? Onko poitoulla vinkkejä? Varmaan olis oikein hyvät ja lämpimät. Hinnankaan ei olisi niin väliä jos nätit ja hyvät löytyisi.

Tai toisaalta, olisko muita vinkkejä..

Tytöllä siis kaksi talvihaalaria, reiman robotec (punainen) ja ticketin peruspunainen. Kengiksi on Reiman puna/vaaleanpunaiset kengät ja ja punaiset vikingit. Asusteiksi olen ostanut raidallisia pipoja ja huiveja, että saa vähän ilmettä noihin asuihin. Tytöllä on myös muutama valkoinen karvahattu. Siis mietin vain, että jos vielä ostan tuohon asuun punaiset hanskat, tulee makuuni liian punainen ja yksivärinen=tylsä. Jotenkin tykkäisin kun siinä robotecissakin on vähän valkoista, että valkoiset hanskat olis kivat ja pirteät, muissa asusteissa kun on myös valkoista.

Älkää pitäkö mua ihan hulluna kun tällaisia pohdin.... :))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat