Kuinka moni äityli käy kerran viikkoon baarissa?

Vierailija

Onko se paheksuttavaa? Ystäväni käy joka viikko kavereittensa kanssa oluella. Mies on lapsen kanssa sillä välin. Ystävä sanoo että eihän tuossa mitään, lapsihan nukkuu jo silloin, mutta enpä tiedä...Olenko nipo?

Kommentit (14)

Vierailija

Minä käyn baarissa viikottain. En siksi että se on baari, vaan siksi että sielä ystäväni ovat. En usko että tuossa mitään kamalaa on.

Vierailija

kyllä meillä se ainakin vaikuttaisi jo parisuhteeseen, koska olemme vain yhden illan viikossa yhtäaikaa miehen kanssa kotona, jos vielä sitten silloin baariin lähtisin.

Vierailija

mulle oma aika on urheiluharrastus, mä en mitenkään piristyisi tupakansavussa känniläisten keskellä. Joskus baareissa on kiva käydä, mutta viikottain ei kiitos.

Vierailija

Ihan hyvin näin kotona kun oleskelen. Lähden yleensä vasta kun lapsi jo unilla mutta joskus aiemminkin(silloinkin vasta 20:n aikaan). Seuraavana aamuna nukun niin pitkään kuin nukuttaa mutta niin nukkuisin muutenkin, sillä meillä vkonloppuaamuisin me nukutaan miehen kanssa vuorotellen pitkään.

Vierailija

Olen aina tykännyt baareilusta eikä se asia synnytyksessä muuttunut. Meillä asia ei ole vaikuttanut suhteeseen muuten kuin positiivisesti. Muuten nimittäin teemme kaiken perheenä, joten minulle oma aika on baarissa ja miehellä tietokoneella.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onko se paheksuttavaa? Ystäväni käy joka viikko kavereittensa kanssa oluella. Mies on lapsen kanssa sillä välin. Ystävä sanoo että eihän tuossa mitään, lapsihan nukkuu jo silloin, mutta enpä tiedä...Olenko nipo?

hengähtämään hetkeksi. Ja kun lapsetkin nukkuu niin ei voi ainakaan sanoa että on niiltä pois. Hyvä vaan kun pääsee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat