Kuinka kauan Pregnyl 5000 iu säilyy elimistössä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli tiedättekö koska irrotuspistoksen vaikutus elimistöstä häipyy? Tiedän, että viimeistään 2 vkon kuluttua ei enää näy testeissä, mut entäs jo aiemmin? Onko muita kärsimättömiä tikuttelijoita?

Kommentit (3)

Vierailija

Pregnylin puoliintumisaika elimistössä on noin 33 tuntia. Eli toisin sanoen noin 7-10 vrk päästä ei todennäköisesti tavallinen apteekkitesti näytä siitä enää häivääkään.

Oma kokemus (kaikkea pitää testata ;) ) on, että PP8 testi herkkyydeltään 25 mIU näytti puhdasta negaa, kun neljä päivää pistämisen jälkeen tuli vielä selvä viiva.

Vierailija

kopsaan tähän alle mun verkkiksen palstalta tietoa:

================================

jos on saanut irrotukseen tai siirron jälkeiseen aikaan hCG ruiskeita (esim. Profasi, Pregnyl), niin voi saada vääriä tuloksia 7 päivää (Pregnyl 5000) tai jopa 10 päivää (Pregnyl 10000) viimeisen ruiskeen jälkeen¿

... mulla itsellä otettiin veritestiarvo pp. 12 (arvo=120 olin raskaana (tuulimuna)), lääkärin mukaan veressä olisi ollut korkeintaan 70 yksikköä, jos joskus pp. 6 pistämäni Pregnyl 5000 tukipiikki olisi ollut se ainoa vaikuttava aine (irrotus oli Pregnyl 10000)... raskaustestithan näyttävät jo 30-50 arvoja...

... yleensä neuvotaan odottamaan piinapäivä 14 asti, jos testaa aikaisemmin, niin voi tulla vääriä tuloksia tai sitten kiinnittyminen ja omien hormonien tuotanto ei ole vielä alkanut kunnolla...

===========

Tikutusonnea! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat