Mistä saa edullisemmat valmiiksi leikatut sideharsopalat-kankaat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis niitä mitä nyt äitiyspakkauksessakin on? Lastentarvikeliikkeissä on mutta onko edullisempia paikkoja jossa niitä myydään? Ja siis jossain tampereen seudulla?

Kommentit (11)

Vierailija

mutta pakko mennä vähän ohi ja kysäistä emmasannalta. Minä olen käyttänyt vaippaharsoina ihan mitä sattuu, enimmäkseen taitaa olla Eurokankaan harsosta surauteltuja liinoja. Onko ne jotenkin tosi paljon huonompia kuin vaikkapa rv:n vastaavat? Mä olen ollut näihin halpiksiinkin ihan tyytyväinen, mutta tosiaan, en paremmasta tiedä. Ainoastaan olen huomannut sen, että käytössä liina paranee. Harmi, kun kirppareilta osuu niin harvoin harsoja käteen...

emmasanna:

Lainaus:

jos haluat vaippoja niistä -> kannattaa hankkia hyviä harsoja esim. ruskovilla. Mutta jos muuten vaan liinoiksi niin kangaskaupasta... netistä?

Vierailija

ku laitoin hakusanaksi vauvaliina, mutta löytyy osastolta lapset, sit luki sisustaminen ja lastenhoitotuotteet.. ni löyty kohdasta lastenhoitotuotteet... tulipas monimutkaisesti :)

toivottavasti oli apua...

Vierailija

jos haluat vaippoja niistä -> kannattaa hankkia hyviä harsoja esim. ruskovilla. Mutta jos muuten vaan liinoiksi niin kangaskaupasta... netistä?

Vierailija

...paketissa taitaa olla 12 kpl harsoja ja maksoivat 9.90 tai 10.90... anteeksi hatarat tiedot mutta siis noissa luvuissa liikutaan suunnilleen...

Vierailija

Yritin äsken kurkata mutta en löytänyt...ajattelin päästä helpoimmalla ja tilata sieltä jos joku auttaisi löytämään.Kiitos :)

Vierailija

Hups, linkki lähti eikä ollut edes oikea...

Eli lapset - sisustaminen ja lastenhoito - lastenhoitotuotteet

Siellä on sitten ne harsot. Itse ostin sieltä kanssa ne, oli tosi karkeita, mutta sitten kun pesin ja silitin ne niin ovat tosi pehmoisia. Nää on todella halvat harsot ja mielestäni ihan hyvät, ainakin puklurätteinä joihin itse ne ostin.

Tiia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat