Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän "pakko ostaa tänä kesänä" juttunne?

Vierailija

Mä ajattelin ostaa pilkkihaalarin.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Olishan tietenkin kiva ostaa vaikka mitä. Mutta jos rahavarat ei anna myöten, niin jääkööt ostamatta. Miehen mielestä varmaan "pakko ostaa" on terassin puutavara. Sekin sais mielestäni jäädä hautumaan, sillä meillä on ihan hyvä terassi, aika vasta tehtykin. Mutta mies haluaa laajentaa.

Hmmm. Pakko ostaa... Oli pakko saada lyhythihainen paitapusero viikonlopun lakkiaisiin. Löysin kaksi hyvää vaihtoehtoa ja ostin molemmat. Siinä varmaankin minun pakko-ostaa :-) Espritiltä ostin.

Vierailija

Ja olen nähnyt niitä ihan kaikkialla, eivätkä ne ole tyylikkäät. Minua taas ärsyttää tuollainen junttimaisuus... Siis haloo, ne on KUMIA! Crocksit ovat yhtä tyylikkäät kuin puukengät tai kumisaappaat. Oli ne missä muotissa valettu tahansa.

Vierailija

Ostin jo ja nuppuja on vaikka kuinka paljon!

Mua sitten ärsyttää tuo puhe crocseista. Otettaisiin asioista selvää ennenkuin auotaan päätä. Mary Janet on paljon sirommat kuin Caymanit! Ja Caymanejahan täällä tarkoitetaan kun puhutaan crocseista. Entäs sitten Alicet? Mulla on ne ja HUIII tepastelin niillä Helsingin keskustassa! KA-MA-LAA!!

Vierailija

On mukavat ja nätit. Ja sirotkin, turha siellä huudella jos et ole nähnyt, ne ovat paljon tyylikkäämmät ja kapeammat kuin peruscrocsit. Sitäpaitsi älyttämän kätevät, käy myös sadesäällä ja voi huuhtaista hanan alla puhtaiksi, hygieenistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat