OON IHAN TOIVOTON

Vierailija

Mun rakas on menossa naimisiin¿.

Mä oon dokannu tässä kaks olutta ja nyt alko potuttaa, et miks? No, potuttaa kun olen raskaana neljännellä kuulla ja join noi oluet. Kadutaa nyt. Mut kun en jaksa enää tätä koko hommaa. Mun rakas on menossa joulukuun alussa naimisiin sen naisen kanssa , jonka kans asuu ja heil on kaks lastakin. Pienempi synty kesällä ja mä oon tosi katkera siitä! Mä oon raskaana kans sille ja silti oon vaan kakkonen. Menee naimisiinkin nyt tän toisen kans, vaikka odotan tätä meidän lasta. Mä laitoin sille akalle viestinkin kännykkään jokin aika sitten, että sen mies pettää sitä, mut se sotki vaan enempi tätä asiaa. Ei se uskonu sitä. Oon tosi toivoton, enkä tiedä mitä tehdä, kun nään ne vielä jatkuvasti, kun kaikki asutaan täällä Espoossa. Mut mä oon ja mun tuleva laps kai sit aina vaan kakkosii, kun se ei uskalla tätä toista jättää, kun pelkää, et se tekee jotain itellee. Ja silti se sanoo, et on vaan lasten takia yhdessä. Mut entäs sitten tää meidän tuleva laps?

Kommentit (4)

Vierailija

miehen takia kannata juoda raskaana olessaan. Keskity siihen tulevaan ja odota sen syntymää, että saa syntyä terveenä. Kun isyyden todistamisen aika tulee on tuon pariskunnankin pakko katsoa totuutta silmiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat