Kehtaako kukaan tunnustaa...?

Vierailija

Käykö muille niin, että kun on ravintolassa niin sitä vaan juo ja juo. Ei nyt mihinkään oksennus tai sammumis-kuntoon. En ole vielä tähän ikään mennessä oppinut sellaista sivistynyttä otetta juomiseen. Harvoin ku pääsee niin sitten se lasi on liimattu kiinni käteen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

vain ajatus että juonpa vielä lisää niin on vielä hauskempaa.

Olen tod. kännihirviö .Aivot nollautuu mutten sammu ,eli meno jatkuu " automaattiohjauksella" ,katastrofaalisin seurauksin yleensä......

Vierailija

kun tosi harvoin käy baarissa niin tulee sitä hörpittyä alkomaholia sillon sitten. kotona en juo ikinä. eikä miehenikään. mies on absolutisti :))

Vierailija

Kun lähden kapakkaan niin lähden pitämään hauskaa. Juttelemaan, tanssimaan ja juomaan. Ja koko ajan pitää olla driksu saatavilla. Nyt olen oppinut tilaamaan samaa tahtia jääveden. Ei juuri tule rapulaa enkä enää edes muista millon olisi tarvinnu oksentaa.

Jalat ei mene alta, horjun joskus ;) ja mies naureskelee, että ässän sihahduksesta tietää, että humalassa olen.

Vierailija

Vielä kymmenisen vuotta sitten oikeen harmitti, kun sain juotua kolme paukkua, en ollut ees kännissä niin aina oksensin. Nyt saan juotua enemmänkin, joskus jopa oksukuntoon, mutta osaan kyllä topuutella ajoissa. Järki pelaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat