Vierailija

Mitä me nyt tehdään noille parille vaippapaketille?

Kommentit (25)

Naurattaa kun mammat jaksaa kirmata noiden " tarjousten" perässä... Kun ovh (ainakin meidän vieressä olevassa cittarissa) sattuu olemaan peräti 40 senttiä enemmän. Että sen 40 sentin takia en viitsis sinne lähteä.

Sitä paitsi ne samat vaipat saa halvemmalla kokoajan esimerkiksi vapaavalinnasta. Jos niinku halvalla haluutte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

luulin että materiaali olisi samaa molemmissa mutta tästä tulee ihme röpelöä sinne alapäähän, ensin pimpille ja nyt myös vähän pyllyyn. Heti ei tullut mutta nyt pikkuhiljaa. Pampersien kanssa en pessyt joka kerta mutta nyt kun ihottuma ilmeni olen siis huuhdellut joka kerta ja voidellaan sitä alapäätä perusrasvalla ja sinkkivoiteella välillä.

PS. Puhdistuspyyhkeet ovat aina pahempi vaihtoehto kun vesi.

Myy tosiaan vaikka huuto.netissä,me saatiin vauvan syntymän jälkeen lahjaksi 3 pakettia liberoita jotka oli " numeroa" liian pieniä,sitä ihan vauvavauva kokoa josta meidän poika hujahti viikossa ohi ja myin ne silloin huuto.netissä :)

Huh, mä pesin ehkä kerran päivässä. Käytin puhdistuspyyhkeitä kakkatilanteissa. Rasvasin tarvittaessa, kerran pvässä, jos sitäkään. Silti oli ja on vieläkin kummallakin lapsella oikein siisti iho.

JA IKINÄ ei ollut ihottumaa, ei kalliimmista, ei halpisvaipoista!

Jospa se liiallinen pesu altistaa ihoa?

pesen pyllyn jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä

vaihdan vaipan usein

rasvaan ihoa välillä zinkkivoiteella välillä hoitovoiteella (esim. bepanthen)

pampersista ei tule ihottumaa ollenkaan vaikka samalla tavalla olen hoitanut pyllyä pesuineen pampersin kanssa

Ap

Ei kyllä kannata ihmetellä ihottumia, jos on itse hinkannut liiallisilla pesuilla vauvan normaalin ihon rasvan pois.

Meillä ei myöskään ole mitään ongelmaa ollut, vaikka pesut vaan aamuin illoin. Eikä turhia rasvailuja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat