Peräpukamista..

Vierailija

Onko kellään kokemusta peräpukamista?

Mulla on sisäiset hirtetty kahteen otteeseen ja nyt oikein pullahti kolmannen jälkeen! Hyi että miltä peräpää näyttää...Nyt on yksi oikeen sellanen kova pukama ja muut sellasia lörtsiä..

On tässäkin keskustelun avaus, mutta mua tosissaan huolettaa. Pitänee käydä lääkärillä...

Pieneneeköhän nuo pukamat imetyksen lopetuksen jälkeen??

Nyt hei muut pukamaiset, kertokaa onko kellään yhtä pahana vai olenko ainut huono-onninen??

Kommentit (12)

Vierailija

Kun mulla tosiaan tuo yksi on ihan kova ja pallomainen ja kipeä?

Liekkö tulehtunut tms??

Tosi kiusallinen vaiva ja tuntuu ärsyttävältä mennä lääkäriin sen takia. Ja kuten mainitsin, on sisäiset hirtetty jo 2 kertaa!

Ulkoisten leikkaus on aika kivulias homma mutta taidan pyytää silti leikkausta.

t.ap

Vierailija

Joka synnytyksen jälkeen tuska on hetken aikaa kova, kun ne palautuu pikkaisen pienemmäksi, mutta mulle on sanottu, ettei ainakaan ennen kannata leikata ennenkuin lapset on tehty ja suunnittelen kenties vielä nelosta. Harvemmin niistä muuta vaivaa on.

Vierailija

siis ihan sellset ulos pullahtaneet? Kamala tässä nyt ihan pokkana jutella tällasesta, mutta mulla ne on varmasti sellaset peukun pään kokoset ja niitä on 3! Yksi niistä oikeesti on ihan pullahtanut ja vielä aika kova! Toivottavasti on vaan pukama eikä mitään kamalaa..

Vierailija

Kuinka hoidatte niitä kotona vai voiko niitä hoitaa? Onko jostain voiteista apua? Kuinka teillä oirehtivat?

No ei ainakaan tee mieli harrastaa anaalisexiä, hih! :)

- anteeksi mauttomuuteni, mutta on tässäkin riesa!

Vierailija

ja kysyin, että tekeekö ne mitään ulkoisille, ne sanoivat että eivät tee. Vaikka oli kyse yksityisestä klinikasta...

Aika iso vaiva sanoisin ja kiva kun pers näyttää ihan kukkakaalilta...

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat