minua itkettää...

Vierailija

2-vuotias poikani nukahti juuri äsken. Istuin olohuoneessa ja katselin hänen lelujaan. Mieleeni tuli, että entä jos häntä ei enää olisikaan. Tässä istuisin ja minulla olisi vain hänen tavaransa, vaatteensa, lelunsa, pieni keltainen pottansa ja muistot... Pelkään niin hirveästi, että lintuinfluenssa vie lapseni tai jommankumman meistä vanhemmista. Vasta nyt tajuan, miten mielettömästi tuota lasta rakastan!

Kommentit (10)

Vierailija

mä mietin ja pelkään koko ajan et menetän mun kullan...mut tiedän et se pelko ei lopu niin kauan kun mä elän. vielä on pakko kysyy et mikä toi lintuinfluenssa oikeen nyt on? siis uutiset on täynnä sitä mut onko suomesa ja tartttuuko ihmisiin? ja niin muuten oli kauhee se päiväkotiin kuollut lapsi :( mua itketti kans...sano pieni ennen päiväkotia et haluu laittaa solmion ja kravatin ku pappakin aina pitää...siis niin kauheeta..mä en ite kestäis

Vierailija

Mulla oli tuota myös ton lintuinfluenssa hysterian alettua, mutta jotenkin pääsin siitä yli.

Ja teidättekö ,minä hölmö luulin, että kun tulee toinen lapsi, niin tämä jotenkin lievenisi....ja paskat, ihan yhtä huolissaan sitä on nyt kahdesta lapsesta.

Vierailija

Aamulla lähtenyt kotoaan iloisena ja illalla vanhemmat kahdestaan kaikkien lapsen tavaroiden keskellä. Yöpuku sängyllä, hammasharja kylppärissä, lelut ehkä pitkin lattiaa ja nalle yöpöydällä.

Niin kauhea tyhjyys!

Vierailija

Nyt ihmisten ilmoille heti huomenna, mars mars, ja muuta ajateltavaa kiireesti!

Jos influenssa tulisi teille niit sinä et enää jäisi suremaan poikaasi vaan menisit taivaaseen hänen kanssaan. Toisekseen uutisissa just kerrottiin et pikkulinnut ei levitä tautia vaan vesilinnut!!

Elä nyt lapsesi kanssa ja kuole vasta huomenna tai myöhemmin! Joskus on kuitenkin kuoltava.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aamulla lähtenyt kotoaan iloisena ja illalla vanhemmat kahdestaan kaikkien lapsen tavaroiden keskellä. Yöpuku sängyllä, hammasharja kylppärissä, lelut ehkä pitkin lattiaa ja nalle yöpöydällä.

Niin kauhea tyhjyys!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat